Toch maar weer eens een projectje incoming. Volgens de verkoper een 36 mm kastje; even afwachten of dat ook werkelijk zo is
Mooie case wel. Doet een beetje denken aan een UG polerouter jet
Inderdaad. Misschien kwam de kast wel van dezelfde leverancier? Dit is een Piquerez kast
Heeft wel voor UG cases gemaakt, maar in de caseback van de Polerouter Jet staan geen (patent) markeringen zoals ze bij de (reguliere) Polerouter wel staan.
De patenten waar in die case naar verwezen wordt is tenminste ten dele Piquerez inderdaad.
Ik had ook al even gekeken en ik zag inderdaad zo snel geen markeringen in de Polerouter Jet. Maar ik wist niet of ze überhaupt wel aan UG geleverd hadden. Maar dat wel dus.
Jij hebt de omgekeerde volgorde van @pasd. Ben benieuwd of je net zoveel plezier beleefd aan de Tudor als met de Omega🙂
Gefeliciteerd met deze mooie Tudor👌
Thanks buddy
Ik heb ook de Seamaster 2254.50 en de 2531.80 en die gaan nergens heen
De witte wilde ik er dolgraag bij hebben en het is absolute stunner maar dan worden het wel erg veel duikers… wellicht
Graag gedaan!
Dat snap ik helemaal. Prachtige modellen👍
Ondervinding is de beste leermeester, succes buddy🙂
Incoming.
Naar mijn mening de beste Omega SMP300:
- dun en compacte lug to lug
- mooiere band
- golfjes
- geen “glimmer”
Lijkt me een heerlijk reishorloge.
Eens!
Helemaal mee eens! De blauwe in 41mm moet ooit nog komen. Liefst in Quartz. Ideaal voor dagelijks gebruik.
Gaaf! Veel plezier ermee.
Welke bedoel je eigenlijk, want Bond heeft nooit de “Peter Blake” versie gedragen.
Maar helemaal met je eens. Wat ik de mooiste optie vind, is de blauwe Bond met de band van de Blake.
Pierce Brosnan vergeet zijn Speedmaster nooit, waar zijn gevoel voor avontuur hem ook brengt. Amateurs.
Wel een cool ding Remco, meenemen binnenkort!
Incoming (eindelijk)
Staat al lang hoog op het verlanglijstje dat door omstandigheden de prullenbak in moet. Deze krijgt zeker volop draagtijd dus de meest verantwoorde keuze. En voor de rest blijf ik meegenieten van wat hier voorbij komt. Life’s a bitch maar met deze om mijn pols toch een stukje leuker.
Cool, leuke aanwinst!
Jullie mogen raden wat ik incoming hebt. Ik heb er zelf erg veel zin in.
Breitling Superocean A17340 met oranje plaat?
Zo jammer dit.