Van harte! Heel
Mooi een nomos met deze California plaat. Alleen jammer van het oranje.
Ah goede wissel. Is nu al een winnaar!
Leuk ding
Van mij wel.
Klaar voor de zomer!
Superleuk Chris! Impuls aankoop? Mijn nieuwe is ook oranje!
Btw, ik dacht dat je de ruimte tussen de lugs en de kast te groot vond bij de club? Sinds jij dat hebt gezegd kan ik het niet meer niet zien…
Mooi ding
Jij kan het weten volgens mij
Zeker
Die is cool!
Kek kleurtje!
Heh… Nou, ik loer al naar de Deep Pink en de Future Orange sinds ze uitkwamen, eind 2021. Mijn besluiteloosheid zorgde er voor dat ik er eentje misliep voor 970 pietermannen, en sindsdien zijn ze bij Nomos op een wachtlijst van 10 maanden komen te staan. Maar tijdens een rondje bellen naar AD’s kwam ik op een kleine goudsmit in Ahaus, Duitsland uit. Nu moest ik toch in de buurt zijn voor wat anders, dus ik heb toegehapt.
Helaas voor list, want ik was te “Oh, u heeft er nog één? Die kom ik ophalen” aan de telefoon. Wel een S en een L bandje bij, zodat m’n partner en ik hem allebei kunnen dragen.
Dat.
Hehehe… Ja, het zal geen allemansvriend zijn.
Gefeliciteerd met je Nomos! Toch nog gelukt, cool!
Zeldzaam.
Heel cool!
Cool ding!
Inmiddels kan ik je wel van goede smaak betichten, gefeliciteerd!
Superleuk dat het is gelukt, en ik ben fan van oranje!
Kijk zo verkoop je dat dus thuis
Zoiets? Ik bedoel, twee keer Nomos is al erg genoeg, maar twee keer Nomos Atlantik is gewoonweg zot. Nu heb ik een koppeltje waarvan ik voor mezelf kan verklaren waarom ik het heb.
Ze stond naast me in de juwelier. De S band lag er om, en ze zit me al weken te pushen dat ik er eentje op moet snorren omdat ze 'm zo cool vind.
Grappig genoeg is de L band een identieke band, maar niet van Nomos, dus de enige originele fabrieksband die er bij zit past haar als gegoten.
Ik weet niet of zij dat nu aan mij verkocht heeft of ik aan haar. Zeg het maar. @HanDavinci, wat zeg jij, haar kennende?
Nee. Die is niet mooi. Lelijke kast en plaat.