Het Grote incoming topic Deel VII

Ik ben hier ook wel benieuwd naar @zulu, als jij ze beide hebt gehad. Ik heb de indruk dat de wijzers van Laco aan de buitenzijde blauw zijn geverfd ipv verhit zoals bij Stowa. Kast van Laco ziet er m.i. best oké uit, maar volgens mij doet Stowa de afwerking beter / strakker.
Niet rationeel, maar als ik een Laco zou hebben dan zou ik me altijd afvragen hoe Stowa zou zijn, andersom niet.

2 likes

Heb je toevallig een aanbeveling voor een goede dealer/zaak voor Nomos’en?

Heb in Dusseldorf ook wel eens naar zo een gekeken, daar leken er best wat op voorraad.

:point_up_2: De reden dat ik nog nooit een Laco heb gekocht.

Hier is het precies andersom :joy: maar ik verwacht dat ze redelijk on par zijn.

2 likes

Ik heb even moeten zoeken naar een dealer bij mij in de buurt om er een te kunnen passen. Ben terecht gekomen bij Van Bruggen juwelen in Utrecht. Het model wat ik wil hadden ze niet op voorraad helaas. Ik heb haar wel besteld bij ze, ik gun ze de omzet. Erg leuk ontvangen en zitten praten over horloges, maakten alle tijd voor me.

1 like

Incoming ! ! ! Tudor BB 36.
Ik naar Hasselt voor een Rolex Explorer 36mm. Twee jaar wachttijd ! ! !
De jonge vrouw achter de toonbank was erg behulpzaam in beteuterd kijken.
Een Perpetual dan? Daarvoor is de wachtlijst helaas voorlopig afgesloten.
Een Datejust misschien? Minstens een jaar wachttijd.

Had ondertussen wel een Explorer S&G om de pols gehad. Doen ze om je lekker te maken natuurlijk. :wink:
Maar ze had wel iets dat ook in aanmerking kwam. Voornoemde Tudor BB 36 dus, zwart op metalen band. Levertijd? Euh, kan morgen al . . .
Ik denk dat dit 'm gaat worden mevrouw. Want waiting is half the fun, maar twee jaar is wel heel erg veel fun.

3 likes

ace & dik in 020

1 like

Deze week binnen :smile:

26 likes

16 likes

Gaaf ding zeg :ok_hand:t2:
Wat betekenen die cijfers op de knoopcell deksel?

1 like

Bedankt! En een goede vraag, ik zou het zo niet weten.

Kun je daar niet, door het deksel juist te positioneren bij het pijltje, mee aangeven wanneer de batterij vervangen is (welke maand)?

4 likes

Dat denk ik ook, maar wist het niet zeker.

2 likes

Vond het in het echt vooral een enorm goedkoop voelende kast. Wijzerplaat is wel mooi gedaan.

1 like

Hmm, ben wel benieuwd waarom…

Omdat 'ie in z’n geheel geborsteld is, of het lage gewicht?

Ik vind 'm juist heel goed afgewerkt en mooi hoe ze 'm zo compact hebben weten te houden. Ondanks het indrukwekkende uurwerk.

2 likes

Nice!

1 like

Van staal naar leer voor de Cartier Roadster S:

En wat bescherming voor op reis naar de zon straks:

17 likes

Heel mooi!

Omdat de keramieken bezel en de stalen kast eromheen gewoon niet heel verfijnd afgewerkt zijn (gek genoeg).

1 like

Cool, strakke staat ook nog

1 like

Deze kon ik niet laten liggen!

63 likes