Prachtige kleurcombi en stijl!
Ja, hoeft ze niet meer in de schuur te slapen?
Hahaha, al veranderd. Lastig die correctie.
Ja, soms echt heel onhandig!
Maar, nice. Zou m’n vrouw ook zo een mooi horloge geven. Maar ze wil alleen maar die damn Apple watch dragen…
Klopt.
Hmm, die kans is hier ook nog aanwezig. Niet echt horlogedrager want werk in de zorg…
Ach, als ze het niets vind dat ben ik hem zo weer kwijt (denk ik)
Deze versie is zo funky!
OK, het keramiek kan plastic-achtig overkomen, maar met dat liquid metal erin en het feit dat het niet krast is toch wel heel tof. Vind het ook gaaf hoe verschillend 'ie eruit kan zien afhankelijk van de lichtval: spiegel/grijs/zwart.
Bezel zou wat meer grip mogen hebben. Maar de rest van de kast vind ik toch wel heel scherp hoor.
En het is maar goed dat we horloges allemaal anders ervaren
Lekker! Die ga je vet vinden. Kast is zo goed gedaan
Draag hem echt veel. Zeker nu in de zomer zo op staal
Zo is het ook natuurlijk. Dankzij de diversiteit aan smaken is er een diversiteit aan horloges. Alleen maar toe te juichen.
Weer eens wat leuks van Wesley voor het wisselen van bandjes. En misschien ook wel te gebruiken als muismat
Prachtig die matte wijzerplaat en BoR-band!
De 231 is de mooiste van allemaal! Prachtstuk
Deze heb ik ook met het Omega logo
Mijn god, wat een verslaving is dit ook.
Goede voornemens, short lists, inspiratietopics of moodboards…
Maakt allemaal niet uit. Opeens komt er een model langs en “hé, wat leuk”
Na vertrek van de AnOrdain eerder en de Nomos Tangente vandaag is er ruimte voor een nieuwe (sportieve) dresser.
Was die tangente te koop
Nee. Maar kreeg kortsluiting in het hoofd. Schitterend horloge, maar veel te weinig draagtijd. Dit is wel een van categorie “kill your darlings”. Via Instagram eerder contact gehad met fanatieke verzamelaar. Daar komt ie nu goed terecht.
Gezien zijn erg enthousiaste reactie te weinig gevraagd ben ik bang.