Ah nee, dat was als reactie op @Locobono zijn post. We hadden er nog even een over en weer over.
Bij nader inzien misschien wat verwarrend
Ah nee, dat was als reactie op @Locobono zijn post. We hadden er nog even een over en weer over.
Bij nader inzien misschien wat verwarrend
Mooi ding!!
Nice!!
Die is lekker!!
Heel gaaf @Zulu!
Ik heb ook boven de bestelknop gezweefd.
Deze heeft qua afwerking echt wel wat plussen tov de ACE inderdaad. Mooiere subdial, afwerking rondom uurmarkeringen, volledig in house uurwerk en een glazen achterdeksel. Echt bizar voor deze prijs. Erg fotogeniek ding waar je met je camera veel lol aan gaat beleven!
Ik hou het even bij de ACE-versie. Qua kleurstelling net iets meer mijn ding.
Thanks, ik ben ook benieuwd. Volgens mij leveren ze deze pas in oktober uit dus m’n geduld wordt nog even op de proef gesteld.
Tsja, de club. Veel te bling voor mijn doen maar wel een ontzettend leuk casual/sportief en zeer draagbaar ding. Mega fotogeniek ook. Maar wat je zegt, de prijs heeft me doen besluiten en anders is het een leuke catch & release.
Ben ook benieuwd hoeveel er uiteindelijk verkocht zijn
Prachtig
Maar …. Wat is dit voor merk en type?
In ieder geval +1 binnen het forum, last minute toch de call gemaakt om er ook een te bestellen. De kleurstelling spreekt mij erg aan, en de prijs maakt de keus des te makkelijker.
Ik moet eerlijk toegeven dat ik, door de snelle beslissing, totaal niet naar de levertijd heb gekeken. Dus het wachten was ik niet op voorbereid, maar ach dat zal vast bijdragen aan de blijheid wanneer het zo ver is .
Gaaf die nieuwe duikers! Wanneer mag je hem verwachten?
Haha, leuk. Het is heel wat anders dan Sinn, Squale en Citizen, hè?
Jip. Serieuze stijlbreuk.
Heel cool. Mooie kleurcombi.
Bedankt Rory
En toch subtiel he? Zal niet snel uit de toon vallen.
Lekker zomers ding!!
Leuk!