Valt best mee, als je een liefhebber bent van NATO’s. Maar het bruin combineert niet zo mooi op het zwart wit, op een volledig zwarte zou het mooier staan.
Oei, als de kleur nu ook al niet goed is, heb ik helemaal een miskoop gedaan.
Ik was me er net mee aan het verzoenen door hem als single pass te dragen.
Dat oordeel laat ik aan jou over! Het is wel een mooie strap op zich
De minutenteller begint bij 1 i.p.v. 0?
Denk dat dat een datumaanduiding is.
Ah okay, ik dacht al.
Snelle en goede service. Gefeliciteerd, staat je goed
Dank u
Hij is binnen! Morgenochtend snel naar de AD!
Om bewust de verzameling klein te houden, een doos voor de mooie horloges er kunnen er 3 in. Beetje gokje op amazon, maar voor die prijs wil ik het nog wel proberen
Ziet er goed uit. Maar zal snel te klein worden, als je op HF blijft rondhangen.
haha nou ik heb meerdere horloges ergens in dozen zitten, oude citizen, een breil nog 4 of 5 swatch horloges, nog een Garmin voor het sporten
Maar heb momenteel 2 echte horloges waar ik blij mee ben, een dresser, seiko starlight en een tool, seiko alpinist eu versie en er komt een 3e aan, yema led van kickstarter. De 3 horloge variaties vind ik voldoende, dresser voor werk, tool voor allerdaags en dan het “bijzondere” horloge voor bijzondere dingen, feestjes etc, niet super veel draag tijd, wat bijzonder horloge.
De drie horloges wil ik juist upgraden ipv wat erbij, bv de alpinist vervangen door een mooie TAG duiker, of de yema ooit is vervangen door een bijzondere vintage. Als er wat nieuws komt moet het wel een upgrade zijn ten opzichte van wat heb en zo wil ik bij de 3 horloges blijven.
maja wie weet wat ik over een half jaar zeg
Het is in ieder geval een mooi streven: een 3 piece collection. Is mij nooit gelukt. Maar zou het best willen.
We wachten het rustig af.
Om de teleurstelling van uitstel van leveren van Studio Underdøg te verwerken