Het Grote incoming topic Deel VII

ik hoop dat deze een iets betere uitlijning heeft data/dag dan foto

1 like

Laat ons hopen ja :grin:

En ik hoor weer bij trustlevel 3 :partying_face::partying_face::partying_face::partying_face:

2 likes

en hoe voelt dat nou?

Werelds :grinning_face_with_smiling_eyes:

ach, het zijn soms die kleine dingen die het verschil maken

1 like

Deze komt mijn kant op. Alleen geen idee waar vandaan, misschien weet iemand waar Clover woont :slightly_smiling_face:

9 likes

Nog twee weken wachten op mijn NA uit Australië

36 likes

Wat een bizar maar waanzinnig tof ding zeg! Die datum in de schuine rehaut ziet er erg bijzonder uit. :ok_hand: En die case-afwerking…bijna buitenaards :alien: :grin:

Meer foto’s tzt please :innocent:

1 like

Ik zal er nog zo’n 9 maanden op moeten wachten, maar ik heb een Baltic MR01 besteld in zilver op een navy blue strap. Can’t wait! :pray:t3:

41 likes

23mm 35mm 39mm ik spaar ze :laughing:

12 likes

Thanks! :+1: echt een heel bijzondere vangst. Op geen enkele foto lijkt er glas voor te zitten. :ok_hand:

Zit dat er dan wel voor? :grin:

1 like

Geen idee :sweat_smile: @Maximus288 ? Het verlossende woord graag? :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Ik was al een tijdje heel erg gecharmeerd van de California Dails. Dus ik heb deze Serica besteld :ok_hand:

18 likes

Fraai! :ok_hand:

1 like

Er zit glas voor :laughing: anders kun je ze als mini roulette gebruiken, het glas is zonder bolling en verzonken in de case.

1 like

De jellyfish was toch wel het meest iconische model van Swatch. Hoopte dat ze deze nog eens zouden uitgeven. Dat is nu gebeurd. En ook nog in 41mm. De swatch clearly New Gent. Kon ik niet laten liggen.

12 likes

Arghhh. Net gezien dat snooker vanavond “SHOOTOUT” is. Drama. Maar eens kijken wat HIER gebeurt vanavond. Vast veel meer échte spanning!

Leuk hoor, ik heb nog een oudje uit 1985. Die ziet er een stuk minder fris uit, volledig verkleurd naar geel-bruin toe :see_no_evil:

1 like