Het Grote incoming topic Deel VII

Dank mannen! Ik had de hoop eigenlijk al een jaar geleden opgegeven. Zo’n big spender ben ik nl ook weer niet bij deze AD. Slechts 4 horloges daar gekocht in de afgelopen 6 jaar.
Zo zie je maar, er is ook altijd nog zoiets als de gunfactor

2 likes

Ja lekker! Daar ga je ongetwijfeld veel plezier van hebben :+1: enig idee of het een met nieuwer 8204 uurwerk is? Dat zou het feestje helemaal compleet maken :grin:

Wow! Dat is een verandering!

Van eenvoud naar schoonheid. :grin:

:ok_hand::ok_hand:

1 like

Heel mooi exemplaar! Van wanneer is deze?

1 like

Haha. Van harte. Maar dat is geen incoming meer dan. Die zit al om je pols!

Wel een vreemd verhaal van een vip klant die m niet wil komen ophalen.
Wat ze allemaal niet verzinnen :see_no_evil:

2 likes

Huh wat?
Maar gefeliciteerd, staat je goed!

2 likes

Wow zo’n Rolex vind ik toch wel echt lelijk en deze Zenith is wellicht de mooiste chrono die er te koop is. Top!

Geen idee eigenlijk? Misschien weet @anon34385602 het?

2 likes

Goede vraag, ik weet het niet.

De 86 is wel 8204, de 17LE is vlgs mij 8203, van de 50W weet ik het (nog) niet.

Is de 8204 hackable en 2 uur meer powerreserve?

Dat sowieso! De 2 uur extra gangreserve weet ik helaas niet…

Uno momento! even google raadplegen :grin:

edit:

Jup! Dat had jij helemaal goed! :ok_hand:

2 likes

Als je naar het uiterlijk van het horloge in zijn geheel kijkt ligt qua ontwerp de jaren 50 het meest voor de hand. Ook qua uurwerk zou dat kloppen: Venus 188. Werd gemaakt van tweede helft jaren 40 tot tweede helft jaren 60. Deze twee punten, in de context van de geschiedenis van het merk Airain, doet mij geloven dat 'jaren ‘50’ klopt als leeftijd. Maar een academisch feitelijk bewijs op grond van serienummers van het uurwerk kan ik niet leveren. Mijn gevoel zegt mij dat ik goed zit op grond van genoemde punten. :slightly_smiling_face:

4 likes

Als je erover nadenkt; 4 x 1 horloge iedere 1,5 jaar (waarschijnlijk geen goedkope horloges?) dan mag een AD best wel wat extra voor je betekenen. Maar gelet op de rlx gekte en schaarste bij AD’s is de norm nogal veranderd. Geniet ervan prachtig horloge :ok_hand:t3:

2 likes

Leuk om te zien dat dit soort dingen nog steeds voorkomen! Geniet ervan, staat pico bello :ok_hand:

1 like

25 likes

Mooie kleur wijzerplaat.

1 like

Thanks, cadeaubonnen voor m’n verjaardag én een tip in de aanbiedingen topic over de Bijenkorf = incoming haha :grin:

1 like

Niks mis met een beetje impuls, ben benieuwd! :grinning_face_with_smiling_eyes:

Hoewel, als de bezel op de reclame foto al scheef staat… :grimacing::pray::grinning_face_with_smiling_eyes:

20 likes

Goede tip! Tropic vind ik ook beter passen inderdaad :+1:

10 likes

OCW-T3000-1AJF

Super Titanium
Bukake polishing
Oceanus JDM
chrono/2e tijdzone

19 likes

het lijkt wel goud wat er blinkt. Nog een tip waar deze met een leuke korting te krijgen is?