Het Grote incoming topic Deel VII

Wat leuk, vertel eens wat meer over dit horloge

Leuke spulletjes om het modden te starten:

Glaasje met allerlei pakkingsringen bij Monsterwatches en deze goodies van Watch Tools uit Duitsland:

En dat voor deze jongen die ik vandaag heb opgehaald bij een HF lid.

7 likes

:sunglasses:

17 likes

Heb de mijne net binnen en om. Was vergeten wat een herrie ze maakten. Deze gaat niet op het nachtkastje maar ze zijn echt leuk.
Ff een flitsfoto.

14 likes

Eens kijken hoe lang ze kleurloos blijven :wink:

2 likes

@TiBrew en @dreski, ik vind het een grappige keuze, maar vanwaar deze keuze? Ik heb een aantal van jullie horloges gezien en dan valt dit wel wat buiten de horloges in jullie collectie :blush:

Heel gaaf! Wat voor materiaal is dat?

1 like

Dit soort horloges heeft een hele goede fun-cost ratio om het maar zo te noemen. Gewoon voor de leuk dus

Past prima bij de andere “voor de leuk” horloges hoor. Zelfs nog een andere Swatch :wink:

3 likes

Thnx! Het is gemaakt van een Eastpack tas :rofl:

1 like

Dat is zeker waar! Er is nog ruimte voor een Casio World Timer. Daar zit ik telkens naar te kijken, maar op een of andere manier komt het er maar niet van haha.

… of een van de Timex Q horloges. Die vind ik ook erg leuk! Alleen zijn die wel wat prijziger.

1 like

Eigenlijk niet meer incoming, maar wil hem toch even hier plaatsen. Het was gistermiddag eigenlijk de bedoeling ‘alleen maar’ een Cartier op te halen na service bij Steltman in Den Haag. Het was lekker rustig dus toch even kijken, praten en passen :thinking:
Van het een komt het ander en uiteindelijk met deze klapper de deur uit gelopen. Ben helemaal in de wolken :heart_eyes::grin:

60 likes

Mooie GO, zie je niet vaak! :+1:

1 like

Fantastisch! Wat een mooie incoming, gefeliciteerd. Deze heb ik ook op het oog gehad een paar jaar terug. GO is zo’n mooi merk :slight_smile: Enjoy it!

1 like

Wauw! :heart_eyes: Wat een gave aanwinst! :+1: :ok_hand:

1 like

Schitterend, dit vraagt om meer foto’s :smiley:

1 like

Zoooo dat is een lekkere aanwinst :heart_eyes::sweat_smile:

1 like

Heel mooi, zelf ook een tijdje naar gekeken/ gezocht :ok_hand:t3:

1 like

Bedankt mannen @Tobias @deuxani @Jurtz @Jdev Number4 en Tilo voor alle complimenten!
Ik ben niet zo van de NA topics, maar wellicht dat deze het wel waard is :star_struck: als ik 'ns tijd vind om mooie foto’s te maken.

5 likes

Heel nice!

Toen ik Jaeger ging passen bij steltman kwam hij ook tevoorschijn.
Echt een mooi ding!

Enjoy

1 like

Prachtig horloge. Draag hem in gezondheid

1 like