Wat leuk, vertel eens wat meer over dit horloge
Leuke spulletjes om het modden te starten:
Glaasje met allerlei pakkingsringen bij Monsterwatches en deze goodies van Watch Tools uit Duitsland:
En dat voor deze jongen die ik vandaag heb opgehaald bij een HF lid.
Heb de mijne net binnen en om. Was vergeten wat een herrie ze maakten. Deze gaat niet op het nachtkastje maar ze zijn echt leuk.
Ff een flitsfoto.
Eens kijken hoe lang ze kleurloos blijven
@TiBrew en @dreski, ik vind het een grappige keuze, maar vanwaar deze keuze? Ik heb een aantal van jullie horloges gezien en dan valt dit wel wat buiten de horloges in jullie collectie
Heel gaaf! Wat voor materiaal is dat?
Dit soort horloges heeft een hele goede fun-cost ratio om het maar zo te noemen. Gewoon voor de leuk dus
Past prima bij de andere “voor de leuk” horloges hoor. Zelfs nog een andere Swatch
Thnx! Het is gemaakt van een Eastpack tas
Dat is zeker waar! Er is nog ruimte voor een Casio World Timer. Daar zit ik telkens naar te kijken, maar op een of andere manier komt het er maar niet van haha.
… of een van de Timex Q horloges. Die vind ik ook erg leuk! Alleen zijn die wel wat prijziger.
Eigenlijk niet meer incoming, maar wil hem toch even hier plaatsen. Het was gistermiddag eigenlijk de bedoeling ‘alleen maar’ een Cartier op te halen na service bij Steltman in Den Haag. Het was lekker rustig dus toch even kijken, praten en passen
Van het een komt het ander en uiteindelijk met deze klapper de deur uit gelopen. Ben helemaal in de wolken
Mooie GO, zie je niet vaak!
Fantastisch! Wat een mooie incoming, gefeliciteerd. Deze heb ik ook op het oog gehad een paar jaar terug. GO is zo’n mooi merk Enjoy it!
Wauw! Wat een gave aanwinst!
Schitterend, dit vraagt om meer foto’s
Zoooo dat is een lekkere aanwinst
Heel mooi, zelf ook een tijdje naar gekeken/ gezocht
Bedankt mannen @Tobias @deuxani @Jurtz @Jdev Number4 en Tilo voor alle complimenten!
Ik ben niet zo van de NA topics, maar wellicht dat deze het wel waard is als ik 'ns tijd vind om mooie foto’s te maken.
Heel nice!
Toen ik Jaeger ging passen bij steltman kwam hij ook tevoorschijn.
Echt een mooi ding!
Enjoy
Prachtig horloge. Draag hem in gezondheid