Het Grote incoming topic Deel VII

Erg mooi! Wat een beauty :heart_eyes:

1 like

Het gaat snel: DHL heeft hem al in handen en zal dinsdag hier zijn! Uiteraard eerst BTW en importheffing aftikken.

Vanochtend nieuw binnen, de Duro MDV106B-2AV:

12 likes

Eerste Rolex gisteren opgehaald, hier op HF gekocht!

50 likes

Zojuist een mail ontvangen dat onderstaande horloge is verzonden mijn kant op. :partying_face:

Bedankt @LeRoyale & @Sjoerdjasp :pray:

Dan kan er na ontvangst weer e.e.a. het blauwe gedeelte in om op te ruimen :laughing:

14 likes

proficiat met je aanwinst !

Schitterend! Van harte gefeliciteerd! :sunglasses: :+1:

Prima toolwatch voor het dragen tijdens een verbouwing die komend weekend van start gaat.
Mijn expertise beperkt zich tot sloopwerk en demontage, en daar draag ik graag een passend horloge bij :grinning:

11 likes

Nette procentuele korting, jammer dat het op zo’n laag bedrag is dat je het niet in de portemonnee merkt. :rofl:

1 like

Blijkbaar wordt kopen met korting niet gewaardeerd hier, want ik kreeg op m’n vorige NA, welke ik zonder korting heb gekocht, ruim 100 meer likes

2 likes

hier vast een like. Nog ruim 99 te gaan. Korting: altijd mooi toch?

1 like

Incoming mijn 9de G-shock ( de ) GA-900-4AER

12 likes

Zitten twijfelen tussen de Archimede Pilot 39 en de Stowa Flieger Klassik 40. In de configuratie zoals ik hem wil hebben (saffier, no logo, no date, handwinder, FL 23883 gravering) scheelde het maar een paar tientjes. Dus uiteindelijk toch gekozen voor de ‘big five’ Stowa

Dat handwinder uurwerk :heart_eyes:

Nu 4 weken wachten…

44 likes

En net nr.10 besteld…de GA-140-6AER :innocent:

6 likes

Je bestelt sneller als ik kan tellen :stuck_out_tongue_winking_eye:

Veel plezier er mee.

1 like

Bestelt sneller dan :wink:

3 likes

jij je zin.

Ik ga de Tipo dus toch nog moeten verkopen :crazy_face: anyone?

1 like

Ach…dit zijn gewoon leuke prijsjes…
Kan in Juni een Gele & Rode & Paarse G-Shock mee op strandvakantie :innocent:

1 like

Gewoon uit nieuwsgierigheid, wat is het dat je voor dit horloge valt en dit horloge koopt?
De kleur, de stijl wijzers, de vele displaytjes

1 like