Het Grote incoming topic Deel VII

Ik miste mijn Dietrich een beetje dus heb nu een Dietrich OT-1 incomming. Waar het allemaal mee begon bij Dietrich.

21 likes

En dan nu een foto i.p.v. een render… (vandaag geleverd, nu dus een dag eerder dan de (aangepaste) planning)…

Nu nog schroevendraaiers bestellen. Hij is toch echt te ruim zonder er schakels tussenuit te halen :joy:. Maar 43 mm is een prima maatje.

12 likes

Ben benieuwd :sunglasses::grinning_face_with_smiling_eyes:

13 likes

Ben ook heel erg benieuwd! Zin in!

2 likes

Tis niet mijn smaak, maar ze zijn in elk geval opvallend :stuck_out_tongue:

1 like

Ja idd! Heb al genoeg ‘normale’ horloges. Dus af en toe iets geks om is wel leuk :grin:

4 likes

Hier komt wel veel moois samen zeg, ik vind hem schitterend! :star_struck:

1 like

Dank je! Lekker hé?!

Nog maar een plaatje dan!

27 likes

Binnenkort jarig dus een leuk smoes om het te kopen

25 likes

Net beneden in het dorp opgehaald. Ga 'm zelf zo op tijd zetten, gelijk met m’n twee andere horloges.

De pracht van die wijzerplaat is maar lastig op een foto te vangen. Het speelt zo met het licht; dan is het goudkleurig, dan wit tot bijna transparant. Wat ben ik hier blij mee!! :hugs: Ook blij dat ik hiervoor m’n terugreis naar Nederland een paar daagjes heb verzet. Ik ga nu morgenochtend rijden en drie maal raden welk horloge me die bijna 1.000 km om m’n pols vergezeld… :wink:

51 likes

Bizar mooi plaat! Star bar limited edition ?

Yep, dat is 'm

1 like

Mooi @Marcel_M ! :ok_hand:
Van harte gefeliciteerd met de NA!

Die verdient wel een eigen NA topic.

1 like

Het is binnen :sunglasses:

19 likes

Technisch niet meer incoming want vanmiddag al opgehaald, maar voor een mooie foto is het reeds te donker … plaatje van het web: de Tudor Black Bay steel/gold :heart_eyes:

43 likes

:sweat_smile: :sweat_smile: :sweat_smile:

49 likes

:fire:

1 like

Voor deze ga ik ook maar pas eind dit jaar.

2 likes

Ik ook, maar ik kan niet zo goed plannen :stuck_out_tongue_winking_eye:

5 likes

Lekkerrrr!

1 like