Het Grote incoming topic Deel VII

Mooi bandje erbij :+1:t2:

1 like

Evengoed een heel mooi plaatje! :grinning_face_with_smiling_eyes::+1:

1 like

Gefeliciteerd met je NA. :grin: :rofl:

2 likes

Dit is er wat mij betreft eentje om alles ervoor eruit te doen maar dan is de erfenis voor neefjes en nichtje niet meer leuk. :grimacing:

Ach, voor ieder een schakel. :v:

1 like

Ja, PRACHTIG!

Ik twijfel hier toch serieus over.
Gekke vraag, maar zo’n ding koop je toch gewoon met een stevige korting nog?

1 like

Denk het wel, op OF is er iemand (Luxemburg) die de Canopus op leer 32K had gekocht en 1 maand later er toch afscheid van wilde nemen voor 25K, dus zal niet het volle pond hebben betaald anders is dat wel even slikken.

1 like

De witte plaat met zwart rubber en de blauwe plaat met staal🙏🏻

1 like

Vandaag dan ook de rubberen band ontvangen
Deze is nu ook summerproof! :sunglasses:

25 likes

De Blue Tarmac…Mooie prijs en leuke vintage uitstraling.

25 likes

171 met 007 bezel. Gouden combinatie. Ik had er een paar jaar lang eentje, en ik mis dat ding nog steeds. Supercool. En direct één van de weinige mods die ik echt tof vind.

14 likes

Binnen!

crosspost

42 likes

Zo heb ik hem uiteindelijk ook ongeveer gemod. Ik had er ook een originele 007 bezel op zitten met een aftermarket insert, maar ben uiteindelijk voor een coin edge bezel gegaan met keramische insert. Het resultaat:

17 likes

Borealis bandje is binnen, voelt heel goed!

16 likes

Staat m erg goed!:+1:

1 like

Wat is dit nou? Heeft @JuKo hem van de hand gedaan ofzo? :speak_no_evil:

Hij is wel heel mooi ja :grinning:

1 like

Hahaha nee hoor. Ik heb hem nog steeds! :grin:

1 like

Dat is dezelfde procentuele afschrijving als een horloge kopen Van Eur 320 en deze verkopen voor Eur 250

Als je werkelijk dit aan een horloge kan uitgeven dan maak je je waarschijnlijk niet zo druk om een paar duizend euro. Verkoop je nieuwe auto maar eens na een paar maanden :flushed:

Nee, dat was mijn oude SKX. Heeft Rob van Monsterwatches ooit voor me gedaan, een standaard 171 met standaard 007 bezel en alu insert van Seiko zelf. Geen aftermarket onderdelen dus.

Ik zou ook nooit iets met keramische bezels doen (sorry, @JuKo) want ik heb een bloedhekel aan dat spul, het komt op mij levenloos en steriel over.

2 likes

Vandaag opgehaald:

Gaat ze veel plezier aan beleven🤩

26 likes