Het Grote incoming topic Deel VII

Heb ik dat weleens gezegd? Kan het me niet herinneren. Ik vond hem wel fors overkomen voor een 40mm model.

En 42 a 43 mm is voor mij de sweet spot. Dus zeer blij met een GS in deze maat, zonder dat het zonder sport/duiker is. Daar zie ik persoonlijk weinig Grand Seiko in terug.

Nee, kon hem nergens op voorraad vinden. In deze maat is daar minder vraag naar.
Dus wordt speciaal voor me besteld. Maar heb vertrouwen in GS.

2 likes

Misschien was het toch iemand anders :thinking::joy: Maakt ook niet uit.

Ik ben wel benieuwd naar de foto’s van dit prachtige horloge :+1:t2:

1 like

Ik vond hem in elk geval forser ogen dan de 40mm die hij in werkelijkheid is. Wellicht door de eerste integrated schakels.

1 like

Serieus?

Dat doe je dan heel goed!!

1 like

Gaaf hoor :+1:t2:

Kende je deze al ?https://www.iwc.com/en/articles/journal/iwc-porsche-design-compass-watch.html

1 like

Dat ziet er gaaf uit! Maar ik weet niet welk merk en type het is…wat is het???

1 like

Het is een ALS

9 likes

Bedankt. Dat hij topzwaar is en niet makkelijk onder een overhemd past was te verwachten, maar toch is hij echt leuk. :grin:

Zeker wel. diekwam ik tegen in mijn breder onderzoek naar kompas horloges. Deze kast is dan wel echt uniek aan IWC, wat bij de squale niet zo is.

Knoop doorgehakt ja. :+1::ok_hand:

10 likes

Geweldige keuze. Ongekend mooi ding.

2 likes

Whatttt :smiling_face_with_three_hearts::raised_hands:t2:🫶

1 like

Ik zie nu ook pas dat het de Rambo is :see_no_evil:

Quartz ETA moet goed lopen toch?

1 like

Jip. loopt zekergoed, en best wel nauwkeurig op de streepjes. Voor mezelf als ouder horloge zonder onderhoudsgeschiedenis een hele geruststelling dat het een quartz is.

Zodiac Super Seawolf 53 onderweg:

Meteen op jacht naar een Zodiac jubilee zodat ik het zo kan dragen:

38 likes

Gaaf ding!

1 like

Lange & Sohne? Of Jaeger-LeCoultre? Niet normaal hoe mooi! :heart_eyes::+1:

1 like

Mooi horloge!

1 like

Ja je ziet Zodiac niet zo vaak voorbijkomen op het forum, maar ze maken echt prima horloges. Schijnen allemaal met de hand te zijn geassembleerd in Zwitserland.

2 likes

Ziet er strak uit :+1:

1 like

Zo lekker :ok_hand:t2:

1 like