Alvast veel plezier ermee!
Daar krijg je geen spijt van Nathalie, heel gaaf!
Thx Han! Ik moet zeggen, ik volgde altijd een tijdje het Cartier topic en zie daar ook zulke mooie combi’s voorbijkomen met de banden. Daar heb ik enorm zin in!
Vraag me wel af, omdat er een vlindersluiting op zit, moet ik dan losse banden bestellen? Zo’n blauwe Molequin lijkt me enorm mooi bijvoorbeeld, maar er zit dan een gesp aan.
Sloop je zoiets eraf?
Als je de Cartier vouwsluiting wil gebruiken heb je wel double tail banden nodig. @Ko-Banden maakt precies de juiste maat voor je.
Ik loop toevallig na een paar uur bier op terras achter Merel aan te slenteren door een boekenzaak, dus bij deze:
Kijk, dat bezoek aan de boekenzaak is heel nuttig double tail, die kende ik nog niet. Ko natuurlijk wel, dus dat komt helemaal goed! Dankje! Veel plezier nog daar
Yeah, die banden van Ko passen perfect op de vouwsluiting en dat is een stuk goedkoper dan Cartier zelf (Hirsch).
Dankjewel!
Je ging toch voor de slanke cover Girl?
Yep de eerdere foto heeft de groene hourmarkers die op de stalen cover girl zaten.
Afgelopen donderdag mocht ik deze Seiko 7a38-706a voor een dagje lenen om te kijken of die me beviel. Het was net alsof ik een dagje verkering mocht hebben en het op het einde van de dag weer uit moest maken. Morgen wordt het gelukkig een lange en hopelijk vaste relatie
Bekende foto! Ben ik niet meer de enige hier.
Toch gelukt. De aanhouder wint. Proficiat.
Longines is lekker bezig. Persoonlijk zou ik wel voor de stalen band gaan. Lederen band is makkelijker bijgekocht dan stalen band.
Mooie kleur
Wel hè?! Eens wat anders.
Nice. Van harte!