Zowel de blauwe als de roze. super gaaf zijn ze!
Hopelijk lukt het je.
Wat is hier het verhaal achter? Waarom zijn ze blijkbaar zo gewild?
Het zijn vette horloges. Dat is het verhaal erachter.
Ah…ok dan.
Mooie standaard binnen gekregen, welke ik van een forum lid heb overgenomen.
Gaat als aardigheidje naar m’n zoon.
Helaas voor hem, zonder het horloge
Gelukkig heeft hij zelf ook prachtige exemplaren van dezelfde fabrikant, dus geen medelijden
Ja dat is ook een dingetje waar ik gevoelig voor ben hahaha. Voornamelijk de kleine zakmesjes. Vandaag ook weer eentje binnengekregen. Horloge ook maar even op de kiek gezet om het on topic te houden hahaha.
Thanks! Dat zijn ook mijn favorieten. Zag in een ander draadje dat je de mel0n alweer in 't Grote Outgoing topic had gezet, als ik 't had geweten had ik 'n bodje gewaagd
Maar binnenkort weer kans dus!
Hopen dat het lukt ! Heb grote lol gehad als een van de weinige / enige in Nederland met zo een om de pols. Jammer dat het voor de zomer weer vertrokken is, maar had plaats moeten maken voor een ander horloge.
Gisteravond ontvangen van @Otter, mijn eerst gebruikte horlogeaankoop. Voelt hier niet als een gok itt MP.
Precista PRS-10, direct op NATO, past bij mijn en zijn geschiedenis, zeker bordeauxrood:
Wat is het toch fijn om veel mensen te kennen, ik hou van mijn horlogebinkies.
Over max twee weken om de pols!
Ik kan nu niet meer stilzitten.
Gloeiende…. Wat een apparaat!
Nogmaals bedankt voor het vertrouwen.
Staat hem echt goed dat rood ‘textieltje’.
Geniet van je NA.
Er is een Cooper Pathfinder naar me onderweg. Een G10 hommage van het Brits-Chinese merk dat volgens mij vooral bekend is van de Submaster, 100m wr 38x45 mm. Ik ben erg benieuwd.
Ik wilde graag een Pepsi/Jubilee combi erbij. Erg getwijfeld tussen Steinhart/Squale/San Martin en de Cronos. Uiteindelijk toch de Cronos gekozen vanwege eerdere goede ervaring met dit merk.
Hebben ze ook een Sprite met de kroon links
Deze SKX013 overgenomen van @Tmbrszs Als het bij PostNL allemaal goed gaat, komt ie dinsdag binnen