Opgelet, als de band smaller is, dan scheelt dat enorm.
De explorer heeft een 20mm band, als dit een 18mm band is dan zou ik toch even passen op voorhand
Goed punt! Ik heb de 124270 die loopt van 19mm naar 14mm. GS bracelets hebben over het algemeen geen of heel weinig taper, dus zal niet veel dunner ogen zelfs als het 18mm is. Maar ik ga zeker eerst passen
monochrome-watches.com
Jawel hoor, milieubewuste boxes van gerecycled materiaal. En 1 pasje met modelnr, serienr. en QR-code. Met de QR-code kun je een paspoort aanmaken op de site van Breitling. Je krijgt hier ook meteen alle gegevens van je horloge te zien.
Klopt ook weer. Ik ben zelf benieuwd eigenlijk
Aparte Tissot PRX!
Heel gaaf! Geniet ervan
Gefeliciteerd, geniet er van!
Dankjewel!
Hupsakee, lekker
goeie keus!
Pfoewie! die staat hier ook op de lijst als 2de horloge
Heel mooi. Daar zou ik wellicht wel eens mijn Globemaster voor willen inwisselen
Nee nee nee gast, zo makkelijk kom je hier niet mee weg, we willen een compleet NA topic.
Jij hebt gewoon bij @dave afgekeken de laatste W&W meeting
Wat een mooi ding !!
Sinds juli 2021 geen incomings meer gehad. Vanaf dat moment ging ons geld naar de verbouwing van de woning. Ook veel minder tijd gehad om met horloges bezig te zijn. Heel lang gedaan over de jacht. Ik denk wel vier maanden. En de jacht was mooi, analytisch, rationeel, geleerd van eerder. En afgelopen week de trekker overgehaald: pang!
En nu incoming deze chique sportieve guy:
10 jaar geleden nog €350! zonder hardware
Mooie NA! Waar heb je hem gekocht als ik vragen mag?
Geïnspireerd door je Beemer velgen