Dank je, kan niet wachten tot 'ie binnen is
Schitterend!
Dapper hoor. Hopelijk krijg je van deze geen spijt
Hupsakee. En door
Gefeliciteerd @jaffa. Die nieuwe bracelet is gaaf!
Nu jij nog @Rolopalooza. De Speedy is met dank aan de MoonSwatch weer helemaal hip.
Meh…. Saaie hokken.
Een leuke limited zou nog wel een keer leuk zijn maar de standaard pro pas ik voor.
Precies! Ik hoop dat de eventuele Speedy Tuesday 3 net zo tof wordt als de eerste twee edities. Dan ga ik daar voor!
schaamteloze aankoop. namaak van een namaak.
heb een goedkope beater/shitter nodig naast de gshock.
Je hebt toch een MoonSwatch?
Een beater, naast een g-shock?
Je gaat dingen doen waar je zelfs je g-shock niet aan bloot wil stellen.
Oh boy.
Of dit is next level RLC dat je bang ben voor krassen op het achterdeksel van een g-shock. Of het gaat er straks wel heel wild aan toe.
Nice! Waar staat ‘L C’ voor?
Als ik een wilde gok mag nemen zeg ik Louis Cartier.
beter goed gestolen dan slecht bedacht. Volgend de verkoper: Such ‘Staff Only’ watches are always marked on the dial by Cartier with a diamond with a heart between the letters L and C.
En inderdaad het staat voor Louis Cartier. Dit horloge was voor werknemers gemaakt om een jubileum te vieren. Dus hij is nooit op de markt gebracht.
Even een dubbel post Na jaaaaaren veel Reverso’s passen in alle formaten, tweedehands en nieuw, is het eindelijk zover!
Ik ben voor de Reverso Tribute Duo 85th Anniversary gegaan. Ik wilde altijd het liefst een Duoface zodat je twee horloges in een hebt, maar degene waarvan ik beide faces mooi vond waren er vroeger niet. Ik ben pas echt verliefd geworden op de Reverso toen de Tribute dials uitkwamen. Helaas vond ik zelf de Tribute Duoface te groot (47 x 28.3 mm) waardoor ik toch maar de reguliere Monoface met blauwe dial had besteld.
Toen die bestelling om onverklaarbare redenen gecanceld werd ben ik even van het Reverso idee afgestapt en toen kwam ik deze tegen. Tribute dial, Duoface, 42.9 x 25.5mm medium size en helemaal nieuw in stickers full set!
Dus eindelijk…. I’ve joined the party Ik vind hem echt prachtig en heb hem in het afgelopen uur nu al 20 keer geReversod!
Prachtig Staat hier ook hoog op de lijst.
Prachtig horloge. Is dit de originele band? Staat er erg goed bij