Gaaf! Gefeliciteerd buddy
Nice!
Deze vanmiddag besteld bij onze Duitse vrienden
Zie net dat er ook eentje in het blauwe deel gezet is had nog even langer moeten twijfelen, had me een paar tientjes gescheeld
maarja nieuw is ook leuk
Goed bezig Erik
Al een tijdje aan het kijken naar een Bulova Super Seville. Op Chrono24 en op Vinted gekeken. Op Vinted een exemplaar in Antwerpen gevonden maar die was niet “origineel”. Die verkoper ging ook te snel van 450 euro vraag naar 300 euro. Maar op Chrono24 dus dit exemplaar gevonden. Deze was op gereserveerd status maar wie niet waagt… Blijkt dat de koper daar niet reageerde meer dus kon ik em kopen. Na wat onderhandelen in het Frengels deze maar gekocht.
En wat blijkt, de rotor geeft P3 aan wat aangeeft dat deze van 1983 is. En laat dat net mijn geboortejaar te zijn. De kast heeft sporen en dat mag die ook hebben, ik ben ook niet meer helemaal puntgaaf
Lekker deze, veel draagplezier! Als ze deze nou in Polar-versie ook uitbrengen kan ik m’n eerste Tudor verwelkomen!
Cooool! Proficiat!
Wow! Lekker man.
Ik geloof dat ik vandaag bijna akkoord ben gegaan met een aanbod voor de Reverso Classic Medium Duoface
Nog even de puntjes op de i, maar deze komt er spoedig aan!
Classy
Mooi Daan!
Er is weer Reverso koorts op het forum
Op t strand
Zou kunnen kijken op Chrono24. In winkels is t niet echt interessant. In de regel duurder net zo duur als in NL.
Tof!!!
Gefeliciteerd Erik! Nu ben ik wel erg benieuwd hoe hij draagt? De meningen zijn natuurlijk erg verdeeld over de dikte echter heeft 98% van deze personen het horloge nog nooit in het echt gezien😂
Ik gok op Love Cartier
Vet Daan!
Is dus 18mm:
Worn & Wound: Hands-On with the Grand Seiko SBGW289 - a Return to Form for the 44GS.