Het Grote incoming topic Deel VIII

Altijd een mooie periode. Horloge ophalen, spannend.
Geniet er van en ben er zuinig op.
Prachtig horloge, super.

1 like

De srph15k1 vandaag besteld, leuke casual en een mooie boxfiller

4 likes

Nadat ik een suggestie deed aan @rorymoer voor een bicolor eindigde ik zelf deze te kopen…incoming dus:

Over een paar dagen betere foto’s…

14 likes

Cool ding! Zit er ook nog iets bijzonders qua accessoires bij deze healey editie?

Nee, niet iets bijzonders, ik hoopte op een miniatuur healey maar…

1 like

Misschien wel… maar qua gewicht en comfort is de 58 nog steeds onovertroffen hier :grinning_face_with_smiling_eyes:

We gaan het zien! De 58 is ook behoorlijk gedragen, dus dat wordt geen goudmijntje vrees ik :wink:

Super mooi horloge.

1 like

Super Mario incoming.

10 likes

Super Ma… euh leuk… ik zit te twijfelen om hem ook nog te nemen ja of nee :rofl:

LIP Mach 2000 “Dark master”, her uitgave van 't origineel uit 1975.

Was eigenlijk aan 't surfen/kijken voor een ring voor m’n lief… En toen stuitte ik op deze, was 'm bijna vergeten.
Die ring komt er ook nog wel, 'tis nog geen kerst!

14 likes

Ik hoef hem niet maar vind hem wel heel gaaf!

1 like

Geweldig :ok_hand:t3::ok_hand:t3::ok_hand:t3:

1 like

Bond…James Bond.

afbeelding

Met dank aan @HansvR voor de tip. :+1:

24 likes

Ook thnx voor de tip, keek al ff rond voor een g-shock maar deze in het groen is ook geinig :slight_smile::+1:

13 likes

41 likes

Cool. :sunglasses: Besteld dus?

1 like

Deze ook maar meteen besteld. Even zien welke band het best bevalt.

6 likes

Thank me later

2 likes

Ja leuk…had het al gezien. Thx iig. :+1: Eerst eens zien hoe zo’n twee tientjes horloge bevalt voordat ik drie tientjes ga uitgeven aan een extra strap. :grin:

2 likes

Yep :grimacing::+1: , als ik het me goed herinner hebben de stalen banden een extra epileer functie … denk dat een ander bandje wel een toevoeging heeft :wink:

1 like