Deze is donderdag dan eindelijk binnen. Eerste loop ging niet door door een slechte verkoper via amazon. Een shitload aan kadobonnen gehad en nu bij een Nederlandse ad. Gekocht de citizen NH8390-03XE.
Een blauwe JLC Polaris of anders een Reverso
Ah ja, I am a sucker for blue……
Dus tòch nog maar een aankoop dit jaar…. een Girard Perregaux Richeville 2710 met een heerlijke tonneau kast, weer eens wat anders!
Sorry @malus65 dan heb je niet meer de enige op het forum.
Op basis van deze foto’s heb ik hem gekocht:
Vrij donker blauw en een wat vlakke plaat, maar hoe zou die wijzerplaat in het echt zijn?
Hier wat plaatjes via google:
Bij @malus65 ziet hij er er zo uit, help me out!
En dan nog welke band erop?
Cognac?
Blauw?
Zwart?
Haha, echt een heel gaaf horloge. Die plaat is in werkelijk schitterend. Het mooist is een zwarte band of donkerblauw vind ik.
Gisteren nog om:
Eigenlijk ging alles volgens plan tot en met November, maar de maand December is het wel erg hard gaan lopen haha. De laatste van dit jaar, echt waar
De Tudor BB58 vertrok eerder dit jaar en dat lag niet aan het horloge: schitterend in alle opzichten, maar flipperitus hé… Vooral de combinatie van zwarte dial met gouden accenten is gewoon een winner!
Dus een nieuwe duiker met diezelfde combinatie kleuren was al langer het idee, maar echte winners had ik lange tijd niet echt gespot.
Tot @Sivari met de Clemence Photic Diver op de proppen kwam! Wat een mooi horloge, alles klopt en de prijs is een fractie van de Tudor!
Check de macro, dit is toch goud!
Maar, helaas te laat ontdekt en nergens meer te verkrijgen. Heb contact gehad met de eigenaar, Tom Clemence, en er komt volgens hem geen nieuwe voorraad meer omdat hij in 2023 met een nieuw model zal komen. Balen…
Toen op het punt gestaan om de mooiste versie van de Oris Divers 65 te bestellen, maar dit horloge heb ik in 3 andere varianten al gehad dus nog een vierde keer…?
En dan nog twee eervolle vermeldingen:
HVD SpectreDiver:
Dan Henry 1975:
Maar toen kwam de duiker die direct het gevoel “shut up and take my money” gaf, qua looks en verhaal!
Even kijken of je het zonder foto kan raden:
- Gnomon Special uit 2012
- 30 stuks (want zie hieronder)
- Kleine batch gilt dials (ja echt gilt anders krijg ik bonje met @septentrio haha)
- Omdat de submariner van abi @Watch2Morrow te duur is en Timco deze niet verkoopt
Weet je het al? @TagEd zal trots op me zijn
Squale 20 Atmos Y1545 Gilt Vintage
Mooi verhaal! Van harte gefeliciteerd!
ik begrijp dat ik nu in bezit ben van een collectors item
Lekker bezig broer
Haha, leuk opgebouwd verhaal! Ik zat op 't puntje van m’n stoel, van de spanning!
Maareh, top man! Ja, natuurlijk ben ik trots op je! Ik zeg:
En geniet ervan! Maar dat zal zeker goedkomen!
Da’s een hele fraaie Squale!
Gefeliciteerd
Da’s net een …
Echt?
Super spannend opgebouwd verhaal.
Gefeliciteerd Cihan. Gave keuze
Ik was al een tijdje aan het kijken naar een Unimatic. Zij produceren bijna uitsluitend ‘limited editions’ en je moet er snel bijzijn als je er eentje leuk vindt. Dat is me nu gelukt. Het was niet echt de planning om er 1 te kopen maar deze vond ik leuk genoeg om te laten schieten. Mooie aanvulling op de verzameling. Weer eens wat anders. De strap zal wel snel vervangen worden door iets meer kleur.
Lekker hoor, mooie verschijning!!
Mooi! Benieuwd naar de foto’s irl
Waar heb je hem besteld? Op de site kan ik niet de knop “in winkelwagen” zien