Van harte!
Dat is wel echt serieus verrassend. Benieuwd hoe die in het echt is.
Van harte!
Dat is wel echt serieus verrassend. Benieuwd hoe die in het echt is.
Cool!
Mooi, fris en fruitig horloge! Veel plezier met dit horloge
Zeer lang getwijfeld, eindelijk de trigger overgehaald en in blijde afwachting.
Hopelijk tegen het einde van de week rond mijn pols geslingerd
Ben zelf meer fan van de klassieke look met de “Halve maan” datumwijzer in plaats van de nieuwe variant.
Beste van twee werelden!
Mooie zomerknaller denk ik zo
Maar ook eentje die naar ik inschat past in onderstaande topic mocht hij weer vertrekken.
Thnx @LvO !
Ik heb nog nooit van mijn leven een horloge verkocht.
Afschrijving is dus 0% of 100%. Ik zelf reken met 100% op alles.
Ftfy
Flinke knol incoming. 58 mm Tissot cal 43 zakhorloge.
Meeste krassen zitten volgens mij op het glaasje. Helaas wel mineraalglas denk ik.
Oversized kasten zie je niet vaak bij zakhorloges; meestal is de kast volledig gevuld met het uurwerk
Heel gaaf!
Prachtig zelfs, minstens zo mooi, maar na een stuk of 15 blauwe horloges (naast de tig zwarte), wilde ik eens iets anders proberen
Dit zijn wel de mooiste Nomos horloges die ik tot nu toe heb gezien, al is dat een kwestie van persoonlijke smaak.
Ik wilde weer eens wat vierkants erbij, vintage Grand Seiko 5645-5010, al die hoeken, sunburst wijzerplaat, superleuk.
Hij moet uiteindelijk naar Polen voor een spa behandeling en service.
Zoals deze van @bAAx mag hij worden
Toen ik de eerste foto’s zag was ik niet direct enthousiast, maar die laatste voel ik helemaal! Gefeliciteerd!
Inderdaad. Die laatste ziet er supervet uit zo!
Ik heb, denk ik, een Citizen BJ8057 incoming, dit is is de PVD Ecozilla. Ik schrijf bewust ‘denk ik’ want ik heb deze gekocht van een nauwelijks Engels sprekende verkoper en notabene op Marktplaats. Hij begreep niets van veilig handelen, opsturen of wat dan ook maar na 5 dagen stuurt hij mij een bericht dat hij bij een Primera stond om het (defecte-) horloge op de post te doen, zo gezegd, zo gedaan. Ik wacht inmiddels al een paar dagen maar mijn vrouw stuurde zojuist een bericht dat er een handgeschreven envelop op de mat viel en het leek er op dat er een horloge in zit. Gelukkig kunnen die Ecozilla’s wat hebben. Is kijken of ik geluk heb? Een slechte foto, moeizame communicatie, maar als het goed is, ligt hij op de mat. Eerst maar is een paar dagen lichttherapie. Bijgaand de foto van het gehavende object, ik vind het stiekem wel erg leuk… Klein geluk noemen ze dat, toch!?!
Edit: envelop net open gemaakt, iets wat er op moet lijken maar het totaal niet is. Een prul, gelukkig bijna niets betaald, klein ongeluk dus……