mooi man,maar ook best aan de prijs vind ik
Mooi man!!!
Na de kerst er weer uit?
Eens! Maar dan heb je wel de allervetste fieldwatch die er is.
De site is overigens wat misleidend. De prijs in euros is de prijs waarvoor je hem op je deurmat krijgt. daar zit alles (importkosten, belastingen, verzenden, etc) bij in.
Ik zat op je te wachten! We zullen zien, ik moet hem hebben geprobeerd
Nee hoor, heb gewoon een zwak voor mooie horloges voor leuke prijzen
Aha dat ‘valt dan nog mee’ ik dacht dat er zelfs ex. VAT bij stond O gek ja ‘ex. vat tax included’
wel écht heel vet, gefeliciteerd
is idd een heel vet horloge,die opgelegde cijfers
Mooie Zelos!
Al binnen, ga op mijn bruiloft eerste keer dragen. Jongensdroom en zo blij dat ik een speciaal horloge aan deze dag kan verbinden.
Dat is ook een bazen horloge
Goeiedagschotel
Jij bent met de First Lady gehuwd?
Die gaat in haar nopjes zijn.
Ik hoop het
Mijn vriendin is wars van opvallend en zaken die er kostbaar uitzien. De armband wordt dagelijks gedragen en ik verwacht dat het horloge bij gelegenheden zeker gedragen gaat worden en dat ze er content mee gaat zijn.
Gaaf hoor!
Wanneer verwacht je de Omega binnen te krijgen? Moeten we in het nieuw jaar maar is even weer een mini meet houden samen met @MannetjeMar en @Apeks, lijkt jullie dit een goed idee heren?
Wat extra 20mm banden aangeschaft bij onze forum sponsor voor de Railmaster/556A/Ray Mears om het nieuwe jaar goed in te zetten.
Nog steeds geen update omtrent de ice blue Ball, zal januari worden vrees ik.
Ik vind het een mooie stijlvolle topper. Zit al lang over de aankoop van dit horloge te dubben.
Thanks. Voorheen was dit model overal te koop, maar die tijd is voorbij. Moest een gezocht topic aanmaken.