Woow, chic hoor @ElChueco
Zoiets zou niet op mijn veel te witte huid passen, dus ik hoef mij ook geen zorgen te maken over de vraag of mijn bankrekening het wel zou trekken.
Begin 2022 stond ik bij @Tuur1968 op de stoep voor een Omega AT, met de woorden dat ik het hele jaar al geen horloge had gekocht. En 2023 eindigt mijn dry january qua horloges wederom vroeg.
Lang stond een Globemaster op de wensenlijst, maar na deze bij @flowert en later de grotere annual calendar versie bij een AD gepast te hebben, is deze door een mooie gelegenheid wat opgeschoven naar de lange baan voor een andere Omega die ik ook al heel erg lang ook erg vet vind.
Qua duikers is dit voor mij het eindstation, zoals mijn JLC dat is qua dressers. Ik vond hem voor een duiker eigenlijk wat kostbaar, en heb er o.a. met de aanschaf van een BB58 omheen gedraaid. Het gebolde saffier, de vorm van de kroon, de sandwich dial, typerende band, enz. Alles klopt gewoon.
@flowert, jouw zelf gebrouwen biertje had ik voor een speciaal horlogemoment bewaard en is zoals je zult begrijpen open gegaan. Hij smaakt mij op het moment erg goed, natuurlijk mede door jouw brouwkunsten
Precies op de 31st dit mooi horloge gekocht.
Gekocht via horloge forum. Super trots dat ik het heb kunnen doen. Zeker in deze moeilijke tijd. Maar je moet jezelf wat gunnen.