Het Grote incoming topic Deel VIII

Yes, maar nog niet echt tijd voor gehad om hem goed te bekijken bij daglicht :see_no_evil: zit midden in een verhuizing / klus maandje.

Zit ook nog te wachten op een schroevendraaier om de band op maat te maken.

Hoop snel een NA te schrijven!

Eerste indruk is gaaf! :ok_hand:

19 likes

Woow, chic hoor @ElChueco :ok_hand:
Zoiets zou niet op mijn veel te witte huid passen, dus ik hoef mij ook geen zorgen te maken over de vraag of mijn bankrekening het wel zou trekken.

Begin 2022 stond ik bij @Tuur1968 op de stoep voor een Omega AT, met de woorden dat ik het hele jaar al geen horloge had gekocht. En 2023 eindigt mijn dry january qua horloges wederom vroeg.

Lang stond een Globemaster op de wensenlijst, maar na deze bij @flowert en later de grotere annual calendar versie bij een AD gepast te hebben, is deze door een mooie gelegenheid wat opgeschoven naar de lange baan voor een andere Omega die ik ook al heel erg lang ook erg vet vind.

Qua duikers is dit voor mij het eindstation, zoals mijn JLC dat is qua dressers. Ik vond hem voor een duiker eigenlijk wat kostbaar, en heb er o.a. met de aanschaf van een BB58 omheen gedraaid. Het gebolde saffier, de vorm van de kroon, de sandwich dial, typerende band, enz. Alles klopt gewoon.

@flowert, jouw zelf gebrouwen biertje had ik voor een speciaal horlogemoment bewaard en is zoals je zult begrijpen open gegaan. Hij smaakt mij op het moment erg goed, natuurlijk mede door jouw brouwkunsten :wink:

De JLC ook nog even naast een Omega de Ville Trésor. Erg mooi, maar hier legt Omega het wat mij betreft wel af.

34 likes

Deze wil ik gewoon in de collectie, incoming!

24 likes

Mooie keus, Richard. :ok_hand:

1 like

En de CW dan direct ook maar zomer/zwemklaar met een incomming Barton Elite Silicone Pumpkin Orange! :orange_heart:

9 likes

Die kun je direct hier plaatsen

Gefeliciteerd trouwens, gave keuze :+1:t2:

1 like

Ander horloge, maar goede foto:

:star_struck: :blue_heart: :yellow_heart: :first_quarter_moon_with_face:

14 likes

Ja, jou past 'ie prima idd. :nerd_face:

Ik heb een probleem.:rofl:

2 likes

Dit gaat er absoluut bescheiden uitzien.
Arm uit het raam van je met carbon belegde 6-serie grand coupé

Glimmend zonnebrilletje erbij.

Niemand zal zien dat je een gouden klatser van 25k+ draagt

Congrats :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

De pols ehh. Niet de wielen!:nerd_face::+1:

1 like

Precies op de 31st dit mooi horloge gekocht.
Gekocht via horloge forum. Super trots dat ik het heb kunnen doen. Zeker in deze moeilijke tijd. Maar je moet jezelf wat gunnen. :grinning_face_with_smiling_eyes:

31 likes

Wat dacht je? 2023 maar gewoon even heel erg goed beginnen? Gefeliciteerd :partying_face::+1:

2 likes

Zoooooooooo. Dus. Gaaf! Gefeliciteerd :champagne:

1 like

Hij is er! :partying_face:

12 likes

Tjonge! Dat is een bom.

Van harte hoor! :ok_hand::ok_hand:

1 like

Zet m maar eens op leer, dan zul je zien dat je deze makkelijker gaat dragen.

En eerlijk is eerlijk, dan is het ook een topper :ok_hand:

1 like

wow wow wow wat een mooi horloge! :star_struck:

1 like

Bekend verschijnsel. :rofl: Heel mooi horloge!

1 like

Wat ga je hiermee doen?

1 like

Poehhh dat is een lekkere zeg! Proficiat :slight_smile:

1 like