Het Grote incoming topic Deel VIII

Tnx! Bandje is geen originele isofrane, die heb ik hier uit het lichtblauwe deel geplukt om te proberen. Maar denk dat er voor de zomer nog wel wel één wil aanschaffen.

1 like

Heeft FedEx zijn best een beetje gedaan vandaag?

Kwam een kink in de kabel, morgen werk ik niet thuis dus donderdag wordt de eerstvolgende mogelijkheid, dus jullie moeten nog even geduld hebben.

2 likes

Hey cool man, de Matic weer terug! Congratulazioni en zie je pronto weer in de Squalekroeg, yeah?! :partying_face: :+1: :beers: :shark:

2 likes

Heb ik 'm net al naartoe gehaald :beer: staat ook al klaar … :joy:

2 likes

En ook nog mooi op leer, zoals 't heurt met een desk diver :stuck_out_tongue:

Congrats!

2 likes

a508ad1d-d657-48a7-bb0d-41d2d8f70177_330x250

3 likes

Haha zo knopen we even 2 topics aan elkaar :laughing: Squale takes over

1 like

Morgen moet ie binnenkomen, weer een Speedy 357050……

3 likes

Maar die is lekker.

1 like

NEE - het horloge heb ik al. Betreft hier de mod. En JA - deze was 6 keer de prijs van het horloge :sweat_smile:
Maar ik vind dat hij het verdient. Super cool ding en straks in zijn nieuwe jasje van 316L Stainless Steel met een coating van 980HV en saffier glaasje is ie helemaal het mannetje.
Heb er ook gelijk een andere faceplate bij besteld, zodat hij nog verder van de standaard look afwijkt.

18 likes

Gaaf zeg die mods op dit model! Zeker tijdens de black friday gehaald toen hij 28 euro was? :wink: Geen geld voor zo’n mooi stukje techniek en sentiment, en na deze mod ook nog een pak meer degelijkheid :+1:t2:

yeap - 29.95 incl verzenden. Geen geld, maar vond hem iel aanvoelen. Paar YT videos verder en ik moest de mod hebben. Ik ben erg benieuwd. Is nu onderweg van SKXMOD

1 like

Thanks @junior en @TagEd!

En @DionJ je hebt deels gelijk over het desk diven uiteraard, maar ik heb ook al een 22mm ladder style en 2 tropic klaarliggen hoor! Gaat gewoon mee naar het strand

3 likes

Inderdaad, erg blij mee!
Ook met het horloge trouwens.

Interessant!! Zou je die kunnen delen? :grin:

1 like

Enig puntje van kritiek is de sluiting, maar die vervang in met een milled clasp die ik nog heb liggen.

3 likes

Na aanvankelijk altijd een hekel te hebben gehad aan cushion cases, heb ik plotsklaps een crush voor de Seiko SPB317 ontwikkeld, en daarom incoming:

49 likes

Mi too. :rofl:

18 likes

Tag Heuer Carrera Calibre 16 Chronograph
Baja 1000 limited tot 400 stuks.

29 likes