Het Grote incoming topic Deel VIII

En een Rolex anker :joy::+1:

11 likes

Foutje, hierbij een foto van de GMT die ik vandaag terug kreeg van een schoonmaakbeurtje!

13 likes

Ha die Paul,

Geen idee of het een PB moest zijn.
Maar ben idd hersteld. Jij ook, mooi.

Jazeker… die van @Petteflet was ook op verzoek.

Ja, en nog niet eens een borrel op 🫣

1 like

Update:

23 likes

Inderdaad. Maar ook ik

Die op 12 uur is overigens wel errug aan de maat.
En ik ben vooral benieuwd hoe deze new-style GS wijzers me bevallen. Toen ze net uit waren vond ik het helemaal niks. Maar lijkt wel te wennen.

1 like

Het is een soort van semi Incoming.

Ik kan m zien en bepotelen ( de petrol) zonder aankoop verplichting. Indien geen klik in t echt no hard feelings.

Wanneer? Binnen nu en naar verwachting 6-7 maanden.

Pics van t www

38 likes

Zijn deze zo moeilijk te krijgen?

1 like

Ik vind de Petrol echt super gaaf :heart_eyes:

1 like

@APMV: Hij lijkt me idd heel erg gaaf. Daarom heeft die ook de voorkeur want heb eigenlijk al teveel blauw :grimacing:

@rorymoer:

De blauwe niet.

Heb ik bij twee ad’s op pakweg 100 meter van elkaar zien liggen en bij een gepast. Ik vind de blauwe onder bepaald licht erg flets.

:point_down:t2:

Etalage 1 en daar ook gepast. Je zou bijna zeggen dat dit de groene is aan t licht in de etalage te zien of word ik nu kleuren blind? Maar bleek toch de blauwe te zijn. In bepaald licht dus mijn wrist pic erg flets

En etalage 2

Maar die petrol daarin tegen lijkt nergens niet op voorraad. :frowning:

8 likes

Ik ben echt benieuwd welk effect de lange lugs hebben op de pasvorm. Schitterende release van Nomos

2 likes

Ik hoor al mensen roepen te groot voor jou. Maar als de bracelet op maat is gemaakt kan het. Ik heb daar helaas geen foto van gemaakt.

De lugs ‘huggen’ de pols :slight_smile:

1 like

Ik vermoed zelf ook dat hij prima moet passen op mijn platte 17,5cm pols maar ben wel erg nieuwsgierig :grin:

Te koop en op voorraad bij Ace Jewelers

7 likes

Bofkont

1 like

Mooi hoor

1 like

Te koop oui. Had al een aantal weken geleden reeds een mail gestuurd. Op voorraad als in langs gaan passen en eventueel direct aftikken non. Toen ook al niet al weet ik dat ze er al een paar verkocht hebben en hun zeer korte lijntjes hebben met t merk.

1 like

Helaas niet! Heb er 1 in bestelling bij Ace, maar eerder maanden dan weken als verwachtte leverdatum!

Tof dat je ook op et lijstje staat @whisky!

3 likes

27 likes

Gave worldtimer👌

1 like