Het Grote incoming topic Deel VIII

Ik ben echt benieuwd welk effect de lange lugs hebben op de pasvorm. Schitterende release van Nomos

2 likes

Ik hoor al mensen roepen te groot voor jou. Maar als de bracelet op maat is gemaakt kan het. Ik heb daar helaas geen foto van gemaakt.

De lugs ‘huggen’ de pols :slight_smile:

1 like

Ik vermoed zelf ook dat hij prima moet passen op mijn platte 17,5cm pols maar ben wel erg nieuwsgierig :grin:

Te koop en op voorraad bij Ace Jewelers

7 likes

Bofkont

1 like

Mooi hoor

1 like

Te koop oui. Had al een aantal weken geleden reeds een mail gestuurd. Op voorraad als in langs gaan passen en eventueel direct aftikken non. Toen ook al niet al weet ik dat ze er al een paar verkocht hebben en hun zeer korte lijntjes hebben met t merk.

1 like

Helaas niet! Heb er 1 in bestelling bij Ace, maar eerder maanden dan weken als verwachtte leverdatum!

Tof dat je ook op et lijstje staat @whisky!

3 likes

27 likes

Gave worldtimer👌

1 like

Klopt. Nomos heeft enorme wachtlijsten. De vraag overtreft de productie. Voor veel modellen.

1 like

Love this :grinning:

1 like

Heb de Rmalti 001, die bevalt 200%. (Zonder datum en logo) Pachtige wijzerplaat, voor het geld top afwerking.

1 like

Incoming!

Wie weet hier wat dit is? Op OmegaForums is er een dedicated topic die alle onderzoek naar deze modellen bundelt, maar hier is dat wel anders :smirk:

3 likes

Nice. Wat is het?

Mn voor marine national?

1 like

Bingo. Longines Sei Tacche geleverd aan de Marine Nationale :+1:t3:

Dit is een wide sans series 1 ref. 23603

9 likes

Ja heel gaaf.

Nieuwe plexi zal hem wel goed doen :grin:

1 like

Thanks.
Nieuwe plexi staat op de planning!

1 like

Zo een heb je al eens gehad, toch? 32mm deze? Lume in de wijzers ziet er nog goed uit voor de leeftijd

1 like

Tudor

rent hard weg :rofl: :+1:

2 likes