Incomiiiing - SCEB009 - uit Japan
Altijd al een Bullhead willen hebben.
Full set van de eerste eigenaar.
Incomiiiing - SCEB009 - uit Japan
Altijd al een Bullhead willen hebben.
Full set van de eerste eigenaar.
Als je ooit een mkII kwijt wil, of er een tegen komt. Geef maar een seintje.
Hier is met de luchtpost een Omega Seamaster 300 Professional van het Bond tijdperk naar onderweg.
Een full set uit het laatste productie jaar. Helemaal happy.
Netjes
Gaaf!
Ah tof hoor zo een setje. Heb je ook een mk3?
Die heb ik weggedaan omdat de case back geen FS gravering had. Achteraf wel spijt van want die was echt zgan verder…
Ja inderdaad heel mooi
Heb je de MK3 en MK2 ook naast elkaar op de foto? Wat vond je van het verschil qua wijzerplaat?
Nee maar is een wereld van verschil. De MK3 heeft een zilveren wijzerplaat met opgelegde indexen vs. de MK2 en MK1 die een witte emaille wijzerplaat hebben met “gedrukte” cijfers. Kast, uurwerk en kroon zijn verder hetzelfde (al heb je bij de MK3 meer kans op een zgn “Fat U” kroon).
Door die wat meer standaard wijzerplaat is het ook een minder bijzonder horloge naar mijn mening.
Binnen!!! Komt in lederen pouch met 1971Straps erop, attent.
Gaat inderdaad prima samen wat mij betreft! Nog geprobeerd de CW buckle van de bruin lederen band over te zetten maar die paste net niet. Leek wel 19,5mm te zijn oid. Heb ook nog een iets ruimere CW buckle vanaf de Tidestrap, die nog maar eens proberen binnenkort.
Nu plaatjes! (helaas nog niet met natuurlijk licht maar die volgen nog wel in de dagelijkse wat dragen we topics)
Shoutout naar @vintage4all voor het geleverde werk!
Woppa!!
Hij is lekker hoor, wat mij betreft een excellente match . Heel veel draag plezier @RickyG6
Na lange zoektocht: Stowa Flieger Blue Limited Edition.
Hopelijk geleverd ergens deze week!
Laco heeft ook een mooie blauwe
True. Die Laco heb ik even gehad. Mooie dial, maar ik kon niet wennen aan de Miyota 821a (iets te rammelig op staal, op nato viel dit stuk beter mee, hoewel met de 9015 in m’n Baltic geen problemen) en iets te brushed voor me…
Paar foto’s:
Op de foto’s heeft de stowa een mooiere diepere blauwe plaat.
Maar de datum zal mij storen.
Maar idd stowa heeft een betere uurwerk en mooiere afwerking dan de laco.
Zie ook op de laco website dat ze 3 varianten hebben. Een kwarts,Japanse automaat en ETA automaat.
Dacht dat de blauwe enkel Japanse automaat was… (M 821a & 8315)