Het Grote incoming topic Deel VIII

Ik wilde eigenlijk niets meer aanschaffen tot de aankoop van mijn ‘40-jarig ambtsjubileum horloge’ volgend jaar, maar ik bleef steeds maar kijken naar een specifieke Seiko Presage. Toen stond deze in het blauwe gedeelte. Een berichtje van @Dave76 om me te attenderen op een pricedip trok me vanmorgen definitief over de streep en heb toen toch maar toegeslagen. Dus, ondanks dat de advertentie nog in het blauwe gedeelte staat en met toestemming van @Y1984, kondig ik hierbij kinderlijk blij en enthousiast aan, incoming deze prachtige Seiko Presage SRPD37J1 :heart_eyes: :ok_hand:
De advertentie en een fotootje van internet:

Isn’t she beautiful :hugs:

31 likes

Gaaf, met die groene plaat! Gefeliciteerd! En wat komt er voor je 40-jarig jubileum? Al een shortlist of zelfs favoriet?

She ! I thought that watches were masculine.

Thx.

Ja. Had eerst alleen Grand Seiko Spring Drive, Heritage Collection, op het oog, maar na verder oriënteren is daar inmiddels Rolex bijgekomen; of een Oyster Perpetual 41 of een Datejust 41 op Jubileeband. Tot deze merken en modellen beperk ik me nu.

Heb beide al bekeken en besproken bij een paar AD’s. Wil alleen nog enkele kleuren zien, omdat deze niet voorradig waren. Gelukkig heb ik daarvoor nog de tijd, maar sowieso wordt het een lastige, maar mooie, keuze :sunglasses:

1 like

Volgens woordenboek onzijdig, maar wat mij betreft is ieder vrij voor elk afzonderlijk model er een eigen draai aan te geven :wink:

1 like

Nieuwe mesh 20mm van Vostok voor mijn Amfibia Scuba onderweg.

7 likes

De NA, Broad Arrow Speedy 3594.50.00 :sunglasses:

61 likes

Netjes hoor!
Veel draagplezier gewenst :facepunch:t2:

1 like

Hier nog om de pols van een ander forumlid :wink:

31 likes

Oude liefde roest niet…

1 like

Die 58 blijft een topper .

1 like

Al eens eerder de stalen versie gehad, nu de titanium versie in aantocht

11 likes

Landeron - Compressor Automatic AB 3103-98 :slight_smile:

30 likes

Zolang mijn zoektocht naar mijn grail - visitor linden snowfall - doorgaat moet ik het doen met een andere witte plaat

11 likes

Zojuist besteld, morgen geleverd.

8 likes

Deze Mido stond al een tijdje op de in-de-gaten-houden-lijst. Nu de knoop doorgehakt en besteld.

18 likes

Net betaald, nu wachten

15 likes

Top!

1 like

Tissot (Lemania) hi-beat stopwatch:

11 likes

Onderweg vanuit Tokio,

36 likes