Ik wilde eigenlijk niets meer aanschaffen tot de aankoop van mijn ‘40-jarig ambtsjubileum horloge’ volgend jaar, maar ik bleef steeds maar kijken naar een specifieke Seiko Presage. Toen stond deze in het blauwe gedeelte. Een berichtje van @Dave76 om me te attenderen op een pricedip trok me vanmorgen definitief over de streep en heb toen toch maar toegeslagen. Dus, ondanks dat de advertentie nog in het blauwe gedeelte staat en met toestemming van @Y1984, kondig ik hierbij kinderlijk blij en enthousiast aan, incoming deze prachtige Seiko Presage SRPD37J1
De advertentie en een fotootje van internet:
Ja. Had eerst alleen Grand Seiko Spring Drive, Heritage Collection, op het oog, maar na verder oriënteren is daar inmiddels Rolex bijgekomen; of een Oyster Perpetual 41 of een Datejust 41 op Jubileeband. Tot deze merken en modellen beperk ik me nu.
Heb beide al bekeken en besproken bij een paar AD’s. Wil alleen nog enkele kleuren zien, omdat deze niet voorradig waren. Gelukkig heb ik daarvoor nog de tijd, maar sowieso wordt het een lastige, maar mooie, keuze