Het Grote incoming topic Deel VIII

Heel gaaf en ubercool, staat ook bovenin mijn wishlist :ok_hand:t3:

1 like

Zo, er komt weer ff een boeltje toffer horloges binnen op HF zeg!

Gefeliciteerd @scrubsaurusrex en @bro

2 likes

Omega Seamaster Professional 300m bond. De fullsize/automaat. :heart_eyes:

46 likes

Cool! Die zou ik niet meer verkopen. Ik denk dat die dingen over twintig jaar zeer gezochte classics zullen zijn. Die trend zie je nu al ontstaan, maar ze zijn nog betaalbaar.

1 like

Normaal ging ik nog eventjes de kat uit de boom kijken, maar omdat de khaki mechanicals allemaal 100€ duurder werden toch maar de knoop doorgehakt.

Hamilton khaki field mechanical bronze komt eraan

Almost time to scratch that bronze itch :wink:

images (1)

20 likes

Lekker! Je maakt mooie stappen

2 likes

Die vind ik ook wel gaaf!

Ja ja
Ja
Ja ja
wink-hey-you

1 like

Ik had mijn zinnen gezet op een gouden BP FF… afgelopen weekend in het echt bewonderd. Schitterend maar ik miste de bad ass wow factor. Beetje veel van hetzelfde als mijn titanium FF.

Vandaag de knoop doorgehakt dat ik voor deze ga… de BAD ASS wow factor nondedju :stuck_out_tongue_winking_eye: Ga er wel wat horloges voor offeren… maar dat is niet erg. Des te meer wordt gedragen wat ik nog hou en hopelijk kan gaan verkrijgen :sunglasses:

40 likes

Heel gaaf Wouter. Pracht keuze :heart_eyes:

1 like

Congrats :partying_face:
Serieus mooi :facepunch:

1 like

Nondeju inderdaad!

1 like

Dat is als een billboard om je pols! Neonletter Submariner. :joy: Maar stiekem wel gaaf! :sunglasses:

1 like

Wat een klapper! :heart_eyes::heart_eyes:

1 like

@JacksonT @Jurtz @Anthony

Beetje van dit maar dan anders :joy: Die gouden BP was me toch iets te ingetogen; het 20k verschil met de titanium zag ik niet; mijn omgeving ook niet… nu wel :stuck_out_tongue_winking_eye::joy:

20 likes

Haha, heel cool! :sunglasses:

1 like

Nog steeds Nondeju :joy::+1:
Die zou ik wel eens willen omdoen!

Ben benieuwd naar je prachtige foto’s als je hem hebt. De kwaliteit daarvan kan ik altijd wel van genieten :sunglasses::beers:

1 like

Haha wat een ding. Dan kan je wel stellen dat je klaar bent voor de zomer.

1 like

Oh van harte proficiat :partying_face:

1 like