Het Grote incoming topic Deel VIII

Kunst of kitch, ik vind hem toch wel erg gaaf! Een Technos Chronograph T8A88. Ik vind de wijzerplaat wel gaaf. Kwam hem tegen op een site in Japan voor een klein prijsje. En dan de gok maar genomen…

3 likes

Geïnspireerd door:

Incoming:

40 likes

Leuk nog 1 op het forum. :yum:

22 likes

Paar weekjes geduld.

5 likes

14 likes

The final One Watch is binnen!

De liefde voor horloges zal niet verdwijnen, de onrust en het compulsief naar horloges kijken en jagen wel.

Pfoe wat ben ik blij met deze dressy sportieve alleskunner :partying_face:

65 likes

:heart_eyes:

24 likes

Nietes

1 like

:joy::joy::joy: we gaan het zien :sweat_smile:

1 like

3 likes

Vandaag eventjes op pad geweest voor een horloge voor moeders… hij was er alleen niet met een groene dial, dus die is bestelt😅

7 likes

Vanmiddag opgehaald. Nu net het nieuwe bandje gemonteerd

46 likes

:sunglasses: tijd zal het leren :sweat_smile:

1 like

Kwam deze bij toeval tegen op de site van Nomos en kon het niet laten … :innocent:

Club Campus U ref 736.S4, mijn tweede nomos :slight_smile:

Niet per sé fan van textiel, dus ook een andere band besteld

23 likes

Had die van mij niet moeten verkopen… blijft een mooi ding om te zien!

Die heeft wel wat liefde nodig… De kast ziet er wel scherp uit, voor zover ik het kan inschatten. Zoldervondst of een hangt er een verhaal aan vast? :blush:

Ach, deze Speedy’s zijn overal te koop, dus spijt van verkoop is onnodig.
Je zou alleen spijt kunnen hebben van te goedkoop verkopen.
Het is zeker een mooi ding om te zien, en ook om te dragen :grinning:

1 like

@Paraflex Als ik zie dat ze nu €7500,- kosten🫣

Heb mijn speedy vorig jaar nieuw voor €5695,- op de kop kunnen tikken.

2 likes

Aanstaande vrijdag zo een ophalen.

Stond al geruime tijd op de lijst om eens te proberen. Ben erg benieuwd :grin:

33 likes

Ach ik heb mijn eerste 3861 saffier op staal, vorig jaar verkocht, en nu een 9 maanden nieuwere zelfde saffier op leer met een splinternieuwe stalen band erbij gekocht voor minder. Dus nieuwer horloge, met extra band en geld toe :joy:
Misschien is het ook een kwestie van wat beter zoeken, en afdingen. We zitten in een kopersmarkt op dit moment, dus maak daar gebruik van.

En wie betaalt er nu in godsnaam list. Als je nieuw wilt, en geen zin hebt om af te dingen, dan koop je gewoon op Schiphol. Daar wordt €7500 opeens €6200.
Reis je zelf niet, of niet ver genoeg, dan geef je iemand een paar centen om hem voor je mee te nemen, die wel veel buiten de EG vliegt. Een ticket naar Londen koop je trouwens ook al voor 8 tientjes.
Het is allemaal niet zo ingewikkeld hoor :wink:

3 likes