Ziet uit als handjes die elke week bij de manicure zijn, en nog nooit zelf ook maar het gras hebben gemaaid. Laat staan aan een auto hebben gewerkt.
Beetje zoals de rijke wordt herkend in Trading Places.
Ziet uit als handjes die elke week bij de manicure zijn, en nog nooit zelf ook maar het gras hebben gemaaid. Laat staan aan een auto hebben gewerkt.
Beetje zoals de rijke wordt herkend in Trading Places.
Ik zie het nog niet. Jij?
Oh. Het is wel dat ik, mijn vader en mijn wijlen opa geregeld genaaid werden / worden. Dat is de prijs voor altijd van het goede uitgaan. Het heeft mij nog altijd meer opgeleverd qua geluk dan gekost.
Nee ik ook niet.
Laat je niks wijsmaken, er is niets mis met een man-icure en een beetje vertroeteling.
Als ik niet al een verloofde had was ik voor mijn masseuse op één knie gegaan. Ik vind haar lief met de hoofdletters dubbel D.
Gaat weer helemaal OT, sorry.
Zal het niet meer doen.
Das een mooi prijsje!
Ik heb m een kleine 6 jaar geleden jong 2ehands gekocht hier op t forum voor een fractie meer. Maar dan incl verzendkosten
Na weken wikken en wegen (vooral om de centen ) nu dan de trekker over gehaald en zeer binnenkort de trotse eigenaar van deze gigant!
Even vergeten, 179 EUR + 35 EUR douane en BTW!
Lijkt mij een goede koop😜:
Haha…dat is een leuke. Dankje, Ik ga het gelijk uitproberen zodra hij binnen is.
Waar een compliment over een Seiko LordMatic op een originele bracelet in het “Wat Dragen we vandaag topic” al niet goed voor kan zijn: Nu via @Spooler eenzelfde originele bracelet voor mijn Lord Matic 5606-7001 kunnen bemachtigen! Nogmaals dank Hein voor het leuke aanbod
foto’s van @Spooler
Heel vet!
Mooi Frans.
Nice!
Deze is wel heel tof! Ik heb lang getwijfeld over z’n rode ‘evenknie’.
Ben benieuwd naar de toekomstige wrist shots
Vet !!! is maar 37 mm
We gaan het morgen zien
Erg mooi, kan qua dial ook wel veel banden hebben is mijn verwachting alhoewel ik niet weet hoe die in de lugs vallen
En ja; HIJ is binnen!!! In meerdere opzichten een gigant van een horloge! Ben er erg blij mee!
Met speciale dank aan sympathiek forumlid @RTM94 via wie ik het horloge heb mogen aanschaffen! Was toch nog een heel gedoe v.w.b. mijn besluitvorming… Aan het sparen voor een Hanhart en dan vlak voor de aankoop toch nog switchen naar de Big Pilot. Het was NU of NOOIT! Het is NU geworden!
Goed weekend!