Het Grote incoming topic Deel VIII

Lekkere gmt!! Wél uitkijken dat je hem niet laat aanspoelen op het strand hè :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Kleine kans! Misschien durf ik er straks alleen maar naar te kijken :joy:, zonder uit te pakken.

1 like

Correctie, verkeerde foto gepost. Ik heb de 40mm variant, zonder darumpukkel, daar de 42mm niet meer te verkrijgen is.

Excusé

Dan heb je de juiste! :slightly_smiling_face::ok_hand::ok_hand:

1 like

Hahaha, smaken verschillen. Al moet ik zeggen dat het mij om het even is qua datumpukkel. Met of zonder, boeie!

42mm ligt echter wel lekker op de pols, vind ik zelf. Maar 40mm vind ik ook helemaal prima qua maat. Voor mij is het de kleurencombinatie dat me gewoon niet loslaat. :heart_eyes:

Heel mooi :star_struck:

1 like

Ben benieuwd :+1:

1 like

Je hoeft geen gekke foto’s te verwachten hoor :joy:

1 like

Certina DS Blue Ribbon Diver

6 likes

Dank je Frans :+1:

Mooie keuze! Ik hoop dat hij kan beklijven, het is een vrij eenvoudig horloge :blush:

1 like

…en 38mm…dus ja het is een gokje. :slightly_smiling_face: Maar ik was wel weer klaar met m’n Seiko dus het was tijd voor iets (compleet) anders…

2 likes

Hij zal wel groot genoeg dragen vermoed ik! Het is inderdaad weer iets helemaal anders :ok_hand:

1 like

Hier is ie dan! (Ik krijg de metalen strap er niet op zonder een tweezers die ik nog niet heb…)

11 likes

Mooie horloge hoor, ben benieuwd hoe het uitpakt.
Heeft hier ook even op m’n lijstje gestaan :slight_smile::+1:
Qua maat zal het wel goed zitten , in deze stijl

1 like

Dank je Joost. :+1: Overmorgen weet ik het…:sunglasses:

1 like

Ook al vaak naar gekeken!

1 like

prachtig net zoals deze

6 likes

Ik was hem eigenlijk alweer vergeten. Totdat ik een paar weken geleden een Steinhart variant tegenkwam op hun website. Toen begon me ineens iets te dagen over een horloge van een jaar of 6 geleden, toen ik nog geen “virale infectie” had.

Erg blij mee……

14 likes