Staat er momenteel 1 in het blauwe gedeelte!
Hij is weer mooi Fred je nieuwe Citizen.
Nee joh, kan gewoon hier. Niets geheim aan toch?
Ja?
Snel gegaan nav de post van fredpanerai1
Kan het niet openen āpagina bestaat niet of is privĆ©ā
Nee klopt als het verkocht gaat het naar het archief en daar kunnen wij (nog) niet bij! Ik kan je verzekeren dat een ong een uur geleden je er 1 had kunnen oppikken.
Tja geen erg hoor
Zat ook nog even te kijken en klikte ook weer op die link van sebva en zie nu ook pagina bestaat niet of is prive. Kan je ook je eigen advertentie op slot zetten? Heb er geen ervaring mee, mag/wil niets verkopen! Maar op die site van discovery Japan is hij nog steeds te verkrijgen volgens mij.
Lekker bezig Ferry. Jij bent niet bij te houden
Geen flauw idee hoe het werkt
Tof ding! Leuk dat jij hem binnenkrijgt. Wel jammer dat Citizen dit enkel āJapan domesticā verkoopt.
Ja maar ze zijn prima te bestellen voor relatief weinig. Heb zelf deze besteld via EBay:
Zag hem daar staan bij discovery Japan voor ā¬224,00 ex BTW dus komt er 25% bij, neem aan dat dit ook zo is bij ebay. Daar zag ik hem staan voor ā¬232,00 ex BTW of gaat dit via ebay.nl maar daar staat deze weer voor ā¬248,00, neem aan dat je dan ook BTW moet betalen?
Ja klopt inderdaad. Er zal iets van 20 tot 25% bijkomen. Prijs blijft dan alsnog prima. Zie ze hier in Nederland af en toe voorbijkomen voor ā¬450/ā¬500 op Marktplaats
Voordeel via Ebay is volgens mij dan dat je het eerder binnenhebt, wel iets duurder, maar vanuit Japan is het er ook vrij snel hoor via de luchtpost 2 tot 3 weken.
Lekker tempoātje Patrick
Gaaf ding!
Maar je hebt niet geraden.