Het Grote incoming topic Deel VIII

Geen flauw idee hoe het werkt :sweat_smile:

1 like

Onderweg vanuit Japan. De nieuwe Citizen bullhead:

44 likes

Tof ding! Leuk dat jij hem binnenkrijgt. Wel jammer dat Citizen dit enkel ā€œJapan domesticā€ verkoopt.

2 likes

Ja maar ze zijn prima te bestellen voor relatief weinig. Heb zelf deze besteld via EBay:

https://www.ebay.nl/itm/295394040352?mkcid=16&mkevt=1&mkrid=1346-175129-2357-0&ssspo=IJMzrf4VTgy&sssrc=2349624&ssuid=u9KI0VimRPm&var=&widget_ver=artemis&media=COPY

1 like

Zag hem daar staan bij discovery Japan voor €224,00 ex BTW dus komt er 25% bij, neem aan dat dit ook zo is bij ebay. Daar zag ik hem staan voor €232,00 ex BTW of gaat dit via ebay.nl maar daar staat deze weer voor €248,00, neem aan dat je dan ook BTW moet betalen?

1 like

Ja klopt inderdaad. Er zal iets van 20 tot 25% bijkomen. Prijs blijft dan alsnog prima. Zie ze hier in Nederland af en toe voorbijkomen voor €450/€500 op Marktplaats

1 like

Voordeel via Ebay is volgens mij dan dat je het eerder binnenhebt, wel iets duurder, maar vanuit Japan is het er ook vrij snel hoor via de luchtpost 2 tot 3 weken.

1 like

Jullie raden nooit wat ik ā€˜incoming’ hebt. :laughing:

13 likes

Lekker tempo’tje Patrick
Gaaf ding!

1 like

Maar je hebt niet geraden. :sweat_smile:

Een Tudor Ranger en ik mag hopen op staal

Ik zei toch dat je het niet zou raden haha :joy:

Omega met rode bumper?

Iets met expedition :smiley:

Smiths expedition

8 likes

Jullie denken teveel in horloges. :sweat_smile:

7 likes

Polar?

gallery_1193_37_44698

1 like

onderbroek :thinking:

rolex un

1 like

OkƩ okƩ ik laat het wel zien. :sweat_smile:

Best wel een collectors-item. :face_with_monocle: Want deze displays zijn alleen uitgeleverd aan de AD’s en met de hand geschilderd. De ā€œwitte sneeuwā€ en ā€œroestplekkenā€ dan.

45 likes

echt gaaf zeg :ok_hand:

1 like