Het Grote incoming topic Deel VIII

Ik heb eventueel nog wel een schakel voor je (en heb 20,5 cm polsen en past prima met de uitgeleverde aantal schakels, een L)

2 likes

:kissing_heart: :blush:

Ik vond de M wel echt klein, zelfs voor mijn damespolsjes. Maar smaken verschillen. Grappig dat de L soms wordt weggezet als een 47mm horloge terwijl hij draagt als een 40-41mm horloge…:wink:

1 like

Gefeliciteerd!

Heel gaaf model. Eigenlijk een prima Dual Time ook.

Op papier lijkt ‘is (te) dik, maar nooit gepast gek genoeg.

Heb je deze al eens gehad?

1 like

Mijn mama noemt me ‘speciaal’ :crazy_face:

28 likes

Nice hinged lugs is +10 punten.

Groeten van zijn grote broer

13 likes

Lekker man!

1 like

Is de jouwe een beetje waterdicht?

1 like

Nope. 3atm. Daar heb ik andere horloges voor

Ah jammer anders zou het echt de perfecte daily zijn

1 like

De NA, leuk ding :+1:t2:

34 likes

Gefeliciteerd!

1 like

California dial in een van de leukste versies :heart_eyes:

1 like

Hallo
I am looking for the Unimatic Arctic GMT
How could I contact you?
Thanks
Best regards Josef

1 like

:woman_facepalming:

But I feel you. Ik heb dat ook wel. Denk ik. Ik twijfel. :sunglasses:

1 like

Het is ook de Cartier Santos de Cartier in L geworden!
De M was voor mij te klein en had bij mij totaal geen wrist presence.
Ben te moe om nu nog foto’s te posten. Die komen nog, beloofd.
Mijn vrouw meegenomen met het passen van de Cartier’s, omdat ik haar ook wilde verrassen. Nog een Omega Aqua Terra in 41mm met blauwe plaat en stalen band omgeslingerd, ook erg mooi, verrassend mooi zelfs, maar had nu mijn zinnen gezet op de Cartier.
Ik heb mijn vrouw verrast met prachtige sieraden van Pianegonda een collier in Zilver/ Rodium en twee sets oorbellen van hetzelfde merk.
Hele middag in de watten gelegd, de juwelier stuurde ons op lunch bij een restaurant in de buurt, Zijn vrouwelijke collega begeleidde ons tm in het restaurant met de opdracht ons vreselijk te verwennen. Op zijn kosten. Tuurlijk heb ik dit zelf betaald met de aankopen bij hem maar het was een hele aardige geste. Uiteindelijk voor het hele pakket een prijs afgesproken, met wat korting. Omdat ik al langer een leuke klant-verkoper relatie heb met ze is een prijs waarbij de verkoper zich ook comfortabel voelt is voor mij ook belangrijk.
Van 11.30 uur tm 17.00 uur hebben mijn vrouw en ik een geweldige ervaring en middag gehad en ik een prachtige Cartier en zij prachtige sieraden.
Nu moe op de bank, wat een indrukken en lol vandaag, ronduit geweldig.
Ik heb toch even een sfeerplaatje opgespoord, gemaakt tijdens het passen. Toedels!

39 likes

You could send him a private message by pressing on his profile. Or tagging the person so he gets a notification like this -> @SSFS

1 like

Proficiat! :ok_hand:

1 like

Allebei gefeliciteerd :clinking_glasses:

1 like

Bedankt! :+1: