Het Grote incoming topic Deel VIII

ik zou helemaal gek worden van het wachten tot februari 2024… :astonished:

5 likes

Vet! Ben benieuwd naar de plaatjes straks :slight_smile:

2 likes

Mooi, hoe noemt dit model eigenlijk?

1 like

Onwijs gaaf, helemaal met deze kleur wijzerplaat!
:ok_hand::heart_eyes::+1:

2 likes

The Citizen AQ6110-10L

ziet er premium uit, kost blijkbaar ook premium :smiley:

Ach, de horlogehobby biedt tussentijds nog voldoende leuks. Hopelijk word ik ook ingeloot voor de M.A.D. 1 en dan is er weer voldoende om naar uit te kijken.

2 likes

M’n recent aangeschafte Yema heeft nog amper om de pols gezeten, of het volgende horloge is alweer besteld. Maar wel één waar ik wederom erg enthousiast over ben.

Het is de Casio A1000MGN-9CR uit de Vintage serie, van staal met sunburst en wordt geleverd met 2 bandjes: Nato en staal.

Hoe vaak heb ik dit smoesje wel niet voorbij zien komen op HF: ‘Het lag niet in de planning, maar…’ Maargoed, daar gaat ie.

Ik was recent bij m’n lokale Casio AD waar ik vorig jaar mijn Casio maagdelijkheid verloor aan m’n huidige A1000 met parelmoer. Na wisselend succes met andere modellen van het merk blijkt dat ik een zwak heb voor de stalen A1000-lijn en een GA-2100 totaal niet mijn ding is. Ik vroeg m’n AD of deze nieuwe A1000 in goudkleur ook in de winkel terecht gaat komen, maar al snel bleek dit model niet voor de Nederlandse markt bestemd te zijn. Een telefoontje later heeft er echter toe geleid dat er alsnog vanuit het buitenland een exemplaar naar mij onderweg is. Hopelijk einde van deze week om de pols…:sunglasses:

19 likes

Zoooo gaaf! Gefeliciteerd :partying_face:
De 2de op het forum @Ojjz ?

1 like

Dit is niet de mijne! Deze is zelfs nog nauwkeuriger! Zou ze naast moeten zien om te bepalen welke het mooist is :slight_smile:

30 likes

Wat is hiervan dan het typenummer? Dan kan ik even bepalen welke ik van de 2 op mijn verlanglijst kan plaatsen.

2 likes

Goede verkoper… heeft hem denk ik zelf dan hier besteld voor je :stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye:

https://www.horloge.nl/casio-vintage-iconic-gold-toned-digital-watch-with-nato-strap-and-extra-mesh-bracelet-a1000mgn-9er.htm

Maar zeker een leuk model… ga er eens over nadenken…

1 like

AQ4100-14L

1 like

Dankje!

1 like

De laatste in stock bij Monsterwatches, toch maar snel besteld

De SNKK11, 38mm en 20mm lugs

12 likes

Verrek, dat had ik niet in de gaten.
Ik kijk ook uit naar de foto’s @Patek

1 like

vind deze mooier met datum

1 like

Gaaf! Die heeft ook dat hele mooie caseback geloof ik.
Ben benieuwd naar de plaatjes , keep us posted svp :grimacing:

summiteer 36,5 mm, slechts 3 maanden wachten en sinds mijn :poop: longines ervaring is dat peanuts. :upside_down_face:

19 likes

Chips, ben ik er weer in getrapt…:see_no_evil::laughing: Gekheid. Ik had hem inderdaad wel online gezien, maar schijnt dus niet fysiek in de winkel te (komen) liggen in NL. En dat was nu juist m’n punt, ik wil hem graag eerst kunnen bekijken voordat ik tot kopen over ga. Daarbij koop ik sowieso liever in een fysieke winkel, heb ik een beter gevoel bij en draagt ook wel bij aan de beleving van het kopen en dragen. :watch:

3 likes