Het Grote incoming topic Deel VIII

Wat is hiervan dan het typenummer? Dan kan ik even bepalen welke ik van de 2 op mijn verlanglijst kan plaatsen.

2 likes

Goede verkoper… heeft hem denk ik zelf dan hier besteld voor je :stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye:

https://www.horloge.nl/casio-vintage-iconic-gold-toned-digital-watch-with-nato-strap-and-extra-mesh-bracelet-a1000mgn-9er.htm

Maar zeker een leuk model… ga er eens over nadenken…

1 like

AQ4100-14L

1 like

Dankje!

1 like

De laatste in stock bij Monsterwatches, toch maar snel besteld

De SNKK11, 38mm en 20mm lugs

12 likes

Verrek, dat had ik niet in de gaten.
Ik kijk ook uit naar de foto’s @Patek

1 like

vind deze mooier met datum

1 like

Gaaf! Die heeft ook dat hele mooie caseback geloof ik.
Ben benieuwd naar de plaatjes , keep us posted svp :grimacing:

summiteer 36,5 mm, slechts 3 maanden wachten en sinds mijn :poop: longines ervaring is dat peanuts. :upside_down_face:

19 likes

Chips, ben ik er weer in getrapt…:see_no_evil::laughing: Gekheid. Ik had hem inderdaad wel online gezien, maar schijnt dus niet fysiek in de winkel te (komen) liggen in NL. En dat was nu juist m’n punt, ik wil hem graag eerst kunnen bekijken voordat ik tot kopen over ga. Daarbij koop ik sowieso liever in een fysieke winkel, heb ik een beter gevoel bij en draagt ook wel bij aan de beleving van het kopen en dragen. :watch:

3 likes

Prachtig
Maar zo chunky

1 like

Niet meer in bezit, maar check ook eens de 4336-8050 :blush:

Dat valt IRL nog wel mee vind ik …

1 like

Deze komt vandaag (volgens Fedex) aan:

25 likes

Inmiddels niet meer incoming, maar wel een nieuwe aanwinst!

51 likes

Cool, erg vaak naar gekeken!
Gave aankoop.

1 like

48 likes

Is dit een tuxedo dial? Wist niet dat Rolex dit soort wijzerplaten had. Super tof :heart_eyes:

1 like

Thanks! Ik vind het echt ongelofelijk dat hij zo lang te koop heeft gestaan. Maar goed, mijn geluk dan maar :innocent:

1 like

Klopt en roulette datumschijf. (116200 ‘tuxedo’)

2 likes