Toch wel hè
Doorslaggevend was uiteindelijk dat de Update net dat beetje pret miste om het af en toe van de Navitimer te winnen. Hopelijk kan dit gekke ding dat wel.
Toch wel hè
Doorslaggevend was uiteindelijk dat de Update net dat beetje pret miste om het af en toe van de Navitimer te winnen. Hopelijk kan dit gekke ding dat wel.
De vakantie is eerder dit jaar al geboekt voor aankomende zomer, dus had ik uiteraard een prima excuus om nog een specifiek hiervoor bestemd horloge aan te schaffen. Eén die een potje voetbal met m’n zoon, een avondje te ver doorzakken in de bar en een middagje zwemmen zouden kunnen doorstaan.
Mijn zinnen waren gezet op een zwarte Submariner of BB58 hommage, zo kwam ik uit eindelijk uit op een hagelnieuwe Steeldive SD1953: excuses puristen, ik snap de kromme tenen… Maar als het dat toch een hommage moet zijn, heb ik bij dit merk het beste gevoel. Enige geruststelling is dat het nooit een echte Sub zal worden…
Prima specs voor leuk geld:
Hij komt op een zwart oysterflex-style bandje die ik nog heb liggen, de kwaliteit van het standaard stalen bracelet is betreurenswaardig…
Benieuwd hoe hij verder gaat bevallen!
Dat lijkt op een Christopher Ward! Mooi horloge.
Toch nog een knoop doorgehakt. Voor de Limited KS wezen kijken. Maar hoe mooi ook, en zeker met de fotos van @FRANS3 in het achterhoofd, komt de Limited bij mij “niet binnen”. Geen gevoel, zeg maar.
Wel deze, voor mij veel neutralere. Zelfde horloge, zonder drukke plaat.
Helemaal geen klotezooi maar een mooie
Tissot.
P.s.
Als je echt wilde minderen had je hem niet moeten kopen
Weet ik. Paar keer gezien en gepast maar de nieuwprijs is te hoog “voor een PRX”. Zo met de kop eraf is ie nog wel te doen. Zeker met dat uurwerk.
Tja. Had ook geen account moeten maken hierzo. Nu te laat.
In mooie staat, maar maatje te klein. Helaas een miskoop dus Iemand die zn vrouw of vriendin blij wil maken met een goldplated UG?
Die horloges blijven zichzelf maar aandienen, hè?
Ja. Echt onbeschoft gewoon.
Ja, en het is nog onbeschofter om zo’n aanbod te weigeren.
Ook zeer mooi
En binnen!!!
Later nog eens een bracelet erbij zoeken. Zag dat unclestraps een flatlink heeft welke vet staat en betaalbaar is.
Gisteren een Seiko SBDY015 gekocht. Japanse versie van de SRP777, wat mij betreft de beste Turtle.
Leuk detail bij deze is dat ie met Japanse dagaanduiding is.
Ooeeehh na lang zoeken naar een duiker (ik had mijn Longines Hydroconquest niet weg moeten doen) met wat specifieke wensen:
Max 39mm
Idealiter titanium
Met datum
Merk met historie
Clasp die dmv die pushers open kan.
Prijs max €1.500.
Dit is hem geworden en net op de bestelknop gedrukt. Hij voldoet aan alles en is zelfs 38mm.