WoW, heel mooi zeg!
Is er een bronzen vijfje? Wist ik niet .
Mooi ding. Kroon is wel ooit vervangen. Zou een ori kroontje gaan zoeken om m af te maken.
Klopt, werd ook eerlijk gemeld door de verkoper en is in de prijs verdisconteerd.

pvd coating

Klopt, werd ook eerlijk gemeld door de verkoper en is in de prijs verdisconteerd.
Daar ging het me niet om, zon zenith ster op de kroon maakt zo’n klokje helemaal af. 18k kast of capped/plated?
Plated, 20 micron

oyster is altijd beter dan de jaren negentig banden die er normaal op een seamaster zitten.
Ja, ik heb ze ook jarenlang lelijk gevonden. Maar toch he, is het inmiddels wel een klassieker eigenlijk, die tramrails band. Heel karakteristiek. Dat besef ik eens te meer, als ik een Seamaster aan een oysterstyle band zie. Maakt 'm gewoon minder onderscheidend. Nou ja, bijna alle klassiekers werden ooit, als ze niet meer ‘en vogue’ waren, lelijk gevonden, om vervolgens uiteindelijk bewonderd te worden.

lelijk

karakteristiek
Dat vind ik juist zo leuk aan de seamaster. De helium escape valve is ook niet mooi, doet af aan de symmetrie. Maar het is wel echt seamaster
Die is beter dan de OEM band (met de bulky clasp) van mijn trilogy, ik draag de mijne daarom op een getaperde US;
Laat de zomer maar komen.
Citizen Tsuno overgenomen van @Batossai.
Na de Stuckx Bullhead van enkele jaren geleden, de tweede bij mij in dit genre.
Met bescheiden afmetingen moet deze wel beter vallen op mijn pols. Benieuwd. Het eerste nieuw horloge na bijna een jaar niks aangeschaft te hebben.
Niet echt ruim vertoond hier op HF maar deze Alpina Alpiner Extreme zat wel een beetje in mijn hoofd.
Allora…

deze Alpina Alpiner Extreme zat wel een beetje in mijn hoofd.
Niks mis mee, mooi horloge toch?
ik hoop het, blijft een potentiële flipper gok.

ik hoop het, blijft een potentiële flipper gok.
The proof of the pudding is in the eating.
En dat kan soms goed uitpakken.
En zo niet, heb je het tenminste geprobeerd!
Een nieuwe Pusher?
No no …
[Go Green save the Environment | World Cleanup Day 2022] [George Ezra - Green Green Grass (Official Lyric Video)] Ik ben me aan het oriënteren op een nieuw horloge(ain’t we all). Op zoek naar een horloge met een groene wijzerplaat. Duiker, tool, fieldwatch, in die hoek. Voorkeuren: 37-40 mm Automaat of quatz niet te dik, max 12 mm Geen cyclops Geen dag aanduiding, of alleen de datum of beide niet. Qua band maakt niet uit. Deze wissel ik toch af met rubber/leer/MN etc. Max.…
Hahah ik kan geen suggestie er in herkennen. Ik ben benieuwd