Het Grote incoming topic Deel VIII

WoW, heel mooi zeg! :ok_hand:

1 like

Is er een bronzen vijfje? Wist ik niet .

Mooi ding. Kroon is wel ooit vervangen. Zou een ori kroontje gaan zoeken om m af te maken.

1 like

Is een pvd coating

Klopt, werd ook eerlijk gemeld door de verkoper en is in de prijs verdisconteerd.

1 like

:expressionless:

Daar ging het me niet om, zon zenith ster op de kroon maakt zo’n klokje helemaal af. 18k kast of capped/plated?

1 like

Plated, 20 micron

Ja, ik heb ze ook jarenlang lelijk gevonden. Maar toch he, is het inmiddels wel een klassieker eigenlijk, die tramrails band. Heel karakteristiek. Dat besef ik eens te meer, als ik een Seamaster aan een oysterstyle band zie. Maakt 'm gewoon minder onderscheidend. Nou ja, bijna alle klassiekers werden ooit, als ze niet meer ‘en vogue’ waren, lelijk gevonden, om vervolgens uiteindelijk bewonderd te worden. :grin:

4 likes

Dat vind ik juist zo leuk aan de seamaster. De helium escape valve is ook niet mooi, doet af aan de symmetrie. Maar het is wel echt seamaster :ok_hand:t2:

2 likes

Die is beter dan de OEM band (met de bulky clasp) van mijn trilogy, ik draag de mijne daarom op een getaperde US;

14 likes

Laat de zomer maar komen. :sun_with_face:

Citizen Tsuno overgenomen van @Batossai.
Na de Stuckx Bullhead van enkele jaren geleden, de tweede bij mij in dit genre.
Met bescheiden afmetingen moet deze wel beter vallen op mijn pols. Benieuwd. Het eerste nieuw horloge na bijna een jaar niks aangeschaft te hebben.

36 likes

Niet echt ruim vertoond hier op HF maar deze Alpina Alpiner Extreme zat wel een beetje in mijn hoofd.

Allora…

41 likes

Niks mis mee, mooi horloge toch?

1 like

44 likes

:sweat_smile: ik hoop het, blijft een potentiële flipper gok.

1 like

The proof of the pudding is in the eating.
En dat kan soms goed uitpakken.

En zo niet, heb je het tenminste geprobeerd!

1 like

Onderweg

3 likes

Een nieuwe Pusher? :sweat_smile:

3 likes

No no … :rofl:

2 likes

Hahah ik kan geen suggestie er in herkennen. Ik ben benieuwd :+1:t3:

1 like

Deze gaat er spoedig komen

Als voorproefje op de Nomos Club. Eerst maar eens ervaren of een California dial mij bevalt

25 likes