Het Grote incoming topic Deel VIII

Met dank aan @veblen, eindelijk weer een GS incoming :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik had wat geld opzij staan voor de nieuwe IWC ingenieur, maar eigenlijk is die gewoon crimineel duur. Dit is tenminste value for money :blush:

41 likes

Nice, congrats :partying_face:

1 like

Ik heb al een CW Trident 600m blauw 40mm.
Mijn zoon draagt die nu.
Maar dat is echt heel goed gemaakt.

M’n horlogemaker had ‘m laatst opengemaakt (demagnetiseren) en meldde dat het echt heel netjes was aan de binnenkant.

Dus ik heb zeker wel vertrouwen in CW.

5 likes

Heel mooi deze!

1 like

Lekker kleurtje, toch!
En soms moet je gewoon even

Niks mis mee. Helemaal top, met dit mooie weer! :+1: :sunny: :sunglasses: :beers:

1 like

Ik laat het weten. Met een beetje :sunny: moet het lukken :wink:

Incoming! :blush: :+1:

17 likes

Gefeliciteerd.
Die van mij komt maandag.
Ben heel benieuwd.

Groeten, Leo

8 likes

33 likes

Nice!:heart_eyes:

1 like

Bijna twee jaar na mijn laatste aankoop is de drang naar iets nieuws groot. Met de lente en zomer aanstaande heb ik zin gekregen in een zwarte duiker. Clean design, niet te groot, degelijke kwaliteit en lekker betaalbaar. Mede door de fijne input van @EricPP moest het deze worden. Laat @Mister_M nou net zijn exemplaar tonen met de opmerking dat hij weg mag. Dus incoming :sunglasses::+1:

13 likes

Geen kleintje volgens mij. Wel erg gaaf!

1 like

Hij is op papier vrij fors idd…45mm. Maar schijnt stuk compacter te dragen…dankzij de beperkte l2l. Ben benieuwd…

2 likes

Leuk stuk :grinning_face_with_smiling_eyes::+1:

1 like

Onzichtbaar vakantie/festival knuppeltje

18 likes

Gaaf zo’n horloge zonder wijzerplaat! :nerd_face:

4 likes

Ingekomen al. Bedankt Jasper @Meistersinger

58 likes

Ola pola makker :star_struck:

1 like

Heel mooi! Gefeliciteerd! :ok_hand::clinking_glasses::smiley:

1 like

Supermooi, en zal lekker combineren met frisse kleuren deze lente/zomer. Geniet ervan @Colnago

1 like