Het Grote incoming topic Deel VIII

Nog 1 incoming deze week. Toen ik deze zag moest ik hem gewoon hebben. #summerwatch #weereenswatanders #mooigroenisnietlelijk #zomerbeuker #qwhuisdealer

42 likes

Lekker duotje incomers Sven :grin::+1:

1 like

Het geld brand je weer in je zakken zo te zien😂

Mooie Squale! Veel draagplezier gewenst alvast😎

1 like

Haha, de Saffier Speedy is wel overwogen.
De groene Squale is wel impulsief, maar niet minder gewild! :innocent:

5 likes

De Speedy is dus toch niet je laatste :joy::raised_hands:t2:

1 like

Bij Molequin geschopt. Nu de FS er bij gekomen is heb ik 3 horloges met 19mm aanzet. Tijd om mijn bandencollectie wat breder te maken:

34 likes

Had graag gezien dat ze zulke banden voor de santos zouden maken. Vind die van delugs het net niet, de stiksels houden te vroeg op zo jammer

1 like

Die Riviere heb ik ook op de FS. Staat heel erg goed. Die andere twee gaan trouwens evengoed prima staan.

1 like

Supermooi! Heb m zelf ook :slight_smile:
Deze info ken je neem ik aan : Universal Geneve 'FS': The Italian Railway Watch — Rescapement.

1 like

bedankt!

Eén van de meest populaire vintage modellen hier op het forum lijkt het wel.

Uiteraard. meerdere keren gelezen. :grin:

1 like

Ik ben niet erg origineel geweest he? :yum: ook @Brick zijn combi met het gele bandje heeft me geïnspireerd. Zal dat zonnetje van vandaag wel zijn. :innocent:

2 likes

Die moeten er mee stoppen van Cartier heb ik gelezen, dan zou ik niet hopen op Molequin vrees ik. Ik probeer zelf speciale bandaanzetten te vermijden. De Santos Dumont heeft dacht ik een gewone bandaanzet, dan zou dat mijn voorkeur hebben. Maar met zo een mooie stalen band, hoef je niet echt in leer te investeren natuurlijk!

1 like

Heerlijke NA. Ik draag hem nog steeds heel graag.
Dit is een aanrader voor de zomerse maanden:

Edit: ik zie dat je hem al gekocht hebt :+1:t2:

3 likes

Haha, waarom is die er destijds in de jaren 60-70 niet gewoon bijgeleverd? :joy:

2 likes

Slaapzakje voor onderweg voor de pelagos 39…

4 likes

Van de firma @BulangAndSons :clap:

9 likes

Jah dat is ook een doodzonde, laat dat gewoon lekker. Zo maak je het model juist populairder. Net wat je zegt snap wel dat veel mensen daarom het model zouden vermijden. Jah de stalen band is wel heel mooi. Maar merk dat hij soms wat strak zit op bepaalde momenten van de dag. Dus zou zo’n molequin echt heel mooi vinden om als andere optie te hebben, om hem wat meer dressy te maken. Als ik dat eens wil, vind de standaard mee geleverd band niet zo helaas

1 like

Haha +1, zag toevallig jou topic voorbij komen en wou ook een gezocht topic aanmaken voor precies dezelfde pouch. Maar toen zag ik dat iemand een marktplaats linkje had gepost haha. Dus ook even bericht en eentje aangeschaft

1 like

Tof! Die blauwe is wel de perfecte band voor de zomer. Ga ik binnenkort ook halen

1 like

weer eens een Duitser

49 likes