Het Grote incoming topic Deel VIII

Ah, inderdaad, aan de kant bij het raam. Grappig.

1 like

Heb de voorbije weken flink op m’n tanden moeten bijten omdat ik wist dat de verleiding hier (Dubai) groot zou zijn.
Staan twijfelen bij Breitling, Blancpain en Bvlgari maar uiteindelijk gekozen voor Rado. Zelfs m’n vrouw heeft haar eerste echte automaat gekocht. (helaas was ze nog niet klaar voor een Navitimer maar het begin is er)

Coming soon, Rado, Rado en Rado :sweat_smile:

12 likes

Blijft heel mooi. Zeker met die band :ok_hand:

Bruut

2 likes

Het wachten duurde toch nog 2 weken, maar daar is ie dan

22 likes

Thanks voor de tip. Kon die blauwe niet weerstaan :stuck_out_tongue: Binnen 1 dag in huis. Blij mee!

38 likes

Geweldig dit :joy::joy::joy:

Die van mij zijn gisteren ook binnen gekomen. Goeie service alweer.

Ziet wel mooi uit👌

49 likes

Deze is onderweg vanuit down under, voor m’n Alpina.

10 likes

9 likes

Wow. Ik kende dit horloge niet maar ik vind em fantastisch! :star_struck:

8 likes

Zie graag foto’s van de banden op de FS als je ze binnen hebt! Doe graag wat inspiratie op :+1:

3 likes

Groene band binnen voor de Serica, Citizen en Damasko

13 likes

Sluit mij hierbij aan @Bro

1 like

Hey Veblen,

Het zonnetje heeft het hier al even lastig, dus de donkere bandjes zijn lastig om op foto te zetten, maar bij deze:

Deze laatste had ik al, destijds gekocht voor mijn zwarte tank. Is donkerblauw:

Aangezien 5 van mijn huidige 8 horloges 19mm bandaanzet hebben hoef ik me niet in te houden. Ik denk deze ook nog te halen:

21 likes

Knoop doorgehakt. Om mijn Citizen Signature verzameling compleet te maken moet er een Octavia bijkomen. Besloten om niet voor de chrono te gaan maar voor de 3 hander, die vind ik toch mooier. Incoming, en heel fijn in ongedragen staat :sunglasses::+1:

16 likes

Bedankt voor de foto’s :ok_hand: Zeer geslaagde combinaties, zo te zien. Zeker met die blauwe banden… Top! Ik maak even een mentale notitie hiervan :wink:

1 like

Binnen gekomen vanuit de States

7 likes