Het Grote incoming topic Deel VIII

13 likes

11 likes

Deze is onderweg naar NL. Ooit al een Oris BCPD gehad met zwarte dial en plexi, verkocht aan een forumlid. Blijft een horloge dat mij trekt, dus tijd voor uitbreiding van de collectie

33 likes

Zojuist gearriveerd :slight_smile:
De zomer mag beginnen !

31 likes

Ingekomen:

52 likes

5 likes

:star_struck::ok_hand: Gefeliciteerd!

Na jarenlang geen horloges te hebben gekocht te heb ik het dit jaar waarschijnlijk iets overdreven. Tot nu toe alleen horloges op stalen band in mijn collectie (Ebel 1911 Discovery, Junghans Mega Solar, DJ op Jubilee, Tudor BB 58), heb ik nu voor de eerste keer voor een horloge met leren band gekozen. Alhoewel, mijn vrouw heeft hem voor me uitgekozen en daarom blijft dit mooie pakketje met een mooie green dial Omega

Aqua Terra tot zondag 18 juni (vaderdag) onuitgepakt…Dat worden lange weken.

39 likes

Echt een topper, ook in mijn collectie die echt heeeel veel draagtijd krijgt!

Geniet ervan👍🏻

3 likes

Super mooi @Nickjackelson en natuurlijk fantastisch om van je vrouw te krijgen. Koester hem en draag hem met veel plezier

23 likes

16 likes

#metoo

Als de berg niet naar Mozes komt, zoeken we naar een (betere) alternatief.

3 likes

Vandaag in de mailbox: deze wordt midden mei verzonden.:smiley:

Oktober vorig jaar besteld.
Ik hoop dat die het wachten waard was…

19 likes

Gefeliciteerd! Bij SC in Utrecht toevallig?

1 like

Ja, dat klopt.

Ga je heel veel plezier van hebben! Ik draag mijn MR01 stiekem best vaak, erg comfortabel, open caseback is prachtig en de wijzerplaat in de zon… goed: je gaat er echt heel veel plezier van hebben!

2 likes

Veel plezier! Ik zat toevallig een tafel achter jullie op een WR check van mijn SD4K te wachten.

Prachtige hond ook :sweat_smile:

5 likes

Mijn eerste Pulsar komt eraan. Heb geen enkele ervaring met dit merk. Het zal mij benieuwen.

2 likes

Ah, inderdaad, aan de kant bij het raam. Grappig.

1 like

Heb de voorbije weken flink op m’n tanden moeten bijten omdat ik wist dat de verleiding hier (Dubai) groot zou zijn.
Staan twijfelen bij Breitling, Blancpain en Bvlgari maar uiteindelijk gekozen voor Rado. Zelfs m’n vrouw heeft haar eerste echte automaat gekocht. (helaas was ze nog niet klaar voor een Navitimer maar het begin is er)

Coming soon, Rado, Rado en Rado :sweat_smile:

12 likes