Het Grote incoming topic Deel VIII

Haha gaaf hooor!. Vond hem iets te mooi om hem te beaten :flushed:

Wat een prachthorloge. Ik heb hem opgezocht natuurlijk: 2200 tot 2500 euro…Nou, daar moet ik dan een heel speciale gelegenheid voor hebben.

1 like

Verkeerde topic dus :laughing: mooi kerel!

1 like

:partying_face: wanneer kan je hem verwachten?

1 like

Vandaag! Zin in!

3 likes

Waar heb je hem gescoord @svennos?

Neo dan. Is 16710 vintage? Ik dacht ook dat ik enkel van de moderne fat cases met keramiek was maar valt echt mee hoor. Langzaam ga ik om. Dan is neo goeie tussenstap.

Kijk dan:

Beste bang for buck, 6 in 1,versatiel, sporty, kleurig indien gewenst, en toch galanter dan de 6-digits

Desalniettemin: de polar ook n goeie keus hoor, congrats! We zien je 16710 zoektocht binnenkort wel verschijnen :smirk:

7 likes

Proficiat iig :champagne::ok_hand:

Zo voelt die rommel wel aan. :crazy_face:

4 likes

Leuk! Spannend! :smiley:

Glycine GL0371

1 like

Ik moet zeggen dat (neo) vintage op plaatjes er prachtig uit ziet, maar zodra ik het in me handen heb dan knap ik af … wellicht komt mijn tijd nog wel … maar voor nu wil ik iets solide en modern :sunglasses:

Mooiste GMT voor mij. De echte oudjes zijn net wat te kwetsbaar… met zo’n 16710 heb je een modern horloge met de uitstraling van vroeger.

Keramische GMT vind ik niet heel vet.

1 like

Tof Sven…blijft een heerlijk model. :ok_hand:

1 like

Nice! Ik heb deze net overgenomen hier.

Super coole gshock.

1 like

Lekker! Veel plezier vandaag met ophalen

Leuke dag voor de boeg. Altijd een lekker gevoel om je nieuwe horloge op te halen.

Geniet ervan!

Is het de 216570 of de 226570?

Of stond dat al ergens?

Thx heren! :beers:

Het nieuwe model de 226. AR aan de binnenkant en 70uur power reserve geven voor mij de doorslag.

3 likes

Snap ik! Zelf heb ik beide referenties de 22 in het zwart en de 21 in het wit. Voor mij was de AR belangrijk voor de zwarte. De tapering van de band vind ik mooier bij de witte.

Verschil is minimaal en beide super gaaf. De power reserve vind ik zelf ook wel super chill.

Veel plezier vandaag en we zien de foto’s wel verschijnen.

1 like

afbeelding

Leuke omschrijving, das fijn om te lezen

2 likes