Welke Seiko’s vind ik leuk? Haast geen helaas, “alleen” sommige GSen en Marinemasters zonder “Prospex” op de dial.
Nooit een geprobeerd maar dankzij het aanbod van @stijn gaat de eerste echte Marinemaster deze week om de pols!
Als ie bevalt moet helaas de vakantiebeater (Squale 1553) het huis uit.
Wat ‘n luxe problemen.
Leuk!
Thx, morgen komt DHL hem brengen. Ben zelf benieuwd naar de afwerking.
Voor naast mijn blauwe tropic strap van Joseph Bonnie…
…straks ook een zwarte (plaatjes van de site)! Want wat zijn ze zacht en fijn, met name op m’n Serica 4512WMB

Ja een aantal keer zelfs. Wel verschillende modellen. Mid- fullsize en eerste en twee generatie. Dom geweest om ze weg te doen. Daarna zijn de prijzen zo hard gestegen dat ik geduldig had afgewacht op een leuk exemplaar.
Ik had eerder de midsize en nu de full. Bevalt uitstekend. Veruit mijn fijnste horloge ooit. Die band is onvoorstelbaar comfortabel, en lekker dun horloge.
Deze vasthouden?
Ja is zeker de bedoeling. Onrust is weg. Dit is voor mij ook het meest comfortabele horloge die ik ooit heb gehad.
De Pan Am flieger is binnen. Eerste indruk is positief. Leuke Pan Am details op het horloge en de band. Bandje heeft een Pan Am blauwe binnenkant.
Op de EU en USA site is hij al weer uitverkocht.
Leuk horloge en mooi detail op de secondensubdial Wat is de diameter?
Diameter is 42mm en de l2l is 50.6mm
Waar dit die me nou toch aan denken?
Wie het kleine niet eert…
Leuk horloge!
Ik zit ook te kijken naar zo’n tropic. Hoe is de lengte? Ik heb een korte pols namelijk.
Gekocht voor de band haha wat een gek he!
Seiko 7s35 00B0 dikke duiker.
Was eerst niet zo van die grote apparaten, maar het bevalt wel.
- Long End : 120 mm
- Short End : 75 mm
-
Size : 20-16 mm
bron
Mijn pols is ~175mm omtrek en ~60mm van ‘12u’ naar ‘6u’.
Er zijn gelijkenissen hoor:
Je moet toch ergens geld mee verdienen?