Het Grote incoming topic Deel VIII

Hier dan ook maar wat likes sprokkelen met m’n incoming microbrand/niche shitter en wat elastiekjes.

39 likes

Wel een gave

:ok_hand:

Had je die op tijd besteld? Of al weer overgenomen van iemand?

2 likes

Er stonden er nog 13 te koop. Toch vlot gegaan voor een relatief ondergewaardeerd merk, binnen 5 dagen alles weg :fire:

1 like

Ik heb er ook over zitten nadenken. Toen ik nog een keer wat wilde lezen op de site was het al te laat :grimacing:

1 like

Haha ja ik was iets eerder denk ik. Had al een tijdje een chrono op het netvlies in de vorm van een Nivada. Maar deze heeft een militaire historie en is gelimiteerd. Ik ben een sucker voor beide :joy:

Oeh … toch een cool ding.

Maar ik wacht wel tot ie hier in het blauw voorbijkomt

1 like

Ja, ik wist dat ik niet supersnel was maar ik had ook niet verwacht dat ze zo snel zouden gaan, eigenlijk :slight_smile:
Wel met militaire historie, maar niet gelimiteerd (ondanks dat ze nu wel uitverkocht zijn volgens mij) ben ik voor de 417 ES 1954 gegaan :slight_smile:

2 likes

Meer dan prima keuze :ok_hand:

1 like

Gaaf hoor. Heel mooi die Airain en symparhieke kerel ook

1 like

Sooooooon

Uit m’n geboortejaar, 88

19 likes

Heel tof!

1 like

‘Mijn’ Hydroconquest is weer terug. Alleen nu in een iets kleinere maat. De foto’s volgen nog!

3 likes

Donderdag komt hij binnen.

Er zit een ratchet clasp op die met het warme weer wel welkom is. (Hoef ik geen tandenstokers meer in mijn broekzak te steken)

Ik ben vooral benieuwd naar de quick release van de bracelet. Ik heb bij toolwatches altijd wel een voorkeur voor drilled lugs, maar ik ben zeker benieuwd naar deze. Het enige nadeel van de bracelet is de pin en collar. Maargoed daar gaan we wel weer even voor zitten :grin:

The Crown has got me by the balls. :crown: :sunglasses:

9 likes

Hadden ze niet beter in inleg vel kunnen maken
Deze nieuwe modellen zijn 1mm groter of kleiner. Met deze nieuwe kleurtjes :upside_down_face:

1 like

Deze is inkoming. Een vintage. Een chrono.
Beiden had mijn horlogedoos (en ik natuurlijk) nodig

15 likes

Met dank aan @HorlogeHalle die zonder het te weten schuldig is aan deze incomming :slightly_smiling_face:

19 likes

Eindelijk ingecomed… :clown_face:

35 likes

Die dail is wel erg :star_struck:

1 like

Leuk jeugdsentiment incoming :v:

13 likes