Hier dan ook maar wat likes sprokkelen met m’n incoming microbrand/niche shitter en wat elastiekjes.
Wel een gave
Had je die op tijd besteld? Of al weer overgenomen van iemand?
Er stonden er nog 13 te koop. Toch vlot gegaan voor een relatief ondergewaardeerd merk, binnen 5 dagen alles weg
Ik heb er ook over zitten nadenken. Toen ik nog een keer wat wilde lezen op de site was het al te laat
Haha ja ik was iets eerder denk ik. Had al een tijdje een chrono op het netvlies in de vorm van een Nivada. Maar deze heeft een militaire historie en is gelimiteerd. Ik ben een sucker voor beide
Oeh … toch een cool ding.
Maar ik wacht wel tot ie hier in het blauw voorbijkomt

Haha ja ik was iets eerder denk ik. Had al een tijdje een chrono op het netvlies in de vorm van een Nivada. Maar deze heeft een militaire historie en is gelimiteerd. Ik ben een sucker voor beide
Ja, ik wist dat ik niet supersnel was maar ik had ook niet verwacht dat ze zo snel zouden gaan, eigenlijk
Wel met militaire historie, maar niet gelimiteerd (ondanks dat ze nu wel uitverkocht zijn volgens mij) ben ik voor de 417 ES 1954 gegaan

417 ES 1954
Meer dan prima keuze
Gaaf hoor. Heel mooi die Airain en symparhieke kerel ook
Heel tof!
‘Mijn’ Hydroconquest is weer terug. Alleen nu in een iets kleinere maat. De foto’s volgen nog!
Donderdag komt hij binnen.
Er zit een ratchet clasp op die met het warme weer wel welkom is. (Hoef ik geen tandenstokers meer in mijn broekzak te steken)
Ik ben vooral benieuwd naar de quick release van de bracelet. Ik heb bij toolwatches altijd wel een voorkeur voor drilled lugs, maar ik ben zeker benieuwd naar deze. Het enige nadeel van de bracelet is de pin en collar. Maargoed daar gaan we wel weer even voor zitten
Hadden ze niet beter in inleg vel kunnen maken
Deze nieuwe modellen zijn 1mm groter of kleiner. Met deze nieuwe kleurtjes
Die dail is wel erg