De SPB255
Zoals al gemeld Ojjz… Stinkend jaloers. Poah wat een knaller toch overigens verdient deze schoonheid wel een meer waardige foto hoor
En een andere band
Gisteren een Seiko 5 sports besteld, pepsi bezel. Nu heb ik aardig wat horloges maar nog niet 1 met een pepsi bezel en voor de prijs waar ik hem kon kopen kon ik die echt niet laten liggen. En ja, ik weet dat het geen Rolex-Omega of meer van dat soort merken zijn. De maximale afwijking is -35 tot + 35, zal mij verder boeien daar ik praktisch iedere dag wissel van horloge.
Daarnaast ga ik voor mijn doen echt vreemd, zaterdag ga ik (jawel) een digitaal horloge kopen een Samsung Galaxy watch4 46mm zwart met een duo oplader met een siliconen band, zitten een hoop opties op, lekker spelen dus . Ga ik gewoon met 2 horloges lopen rechts een “echt” horloge en links een digitale
Dus 2 incoming horloges, wanneer de Seiko binnenkomt is maar afwachten die komt via GLS. Mijn vorige horloge duurde wel 2 weken voordat die binnen was. Andere betere ervaringen met GLS?
Gaaf hoor!
Mijn vrouw heeft het altijd over manifesteren enzo… maar ik begin er bijna in te geloven
Een maand geleden had ik m’n groene broek aan en ik wilde die dag persé de nieuwe mint groene Datejust in ieder geval eens zien in real life. Ik had het gevoel dat het wel ging lukken, maar dat ik hem ook mee mocht nemen (voor list natuurlijk)…
It was my lucky day! De manager zei nog dat het erg goed bij m’n outfit paste
Fast forward naar vandaag. Ik zag vanochtend nieuwe foto’s van de Noordpool van Jupiter gemaakt door de Juno spacecraft, ik had m’n beige outfit aan, het voelde als een Jupiter dag. Dus ik dacht, toch even langs de Swatch store. En ja hoor, lucky day number two
Of het nou manifesteren, mijn kleding keuze of pure luck is… it doesn’t matter. Ik ben happy
Pure luck!
Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd. Verantwoorde kleding keuze leidt tot ….
Mooi man! Morgen maar eens in een turquoise shirt langs de Patek boutique?
Supercool!
Het is er de juiste maand voor om uit de kast te komen, o ja we hebben het over horloges.
Hahaha, wie niet waagt…
Enorm gelachen en genoten van je post, leuk verhaal!
De groene DJ is heel, heel, heel erg
Dus dat is de truck!
Crafter Blue voor mijn MM200 Blue Hole besteld omdat die duidelijk beter aansluit dan de huidige aftermarket strap. Plaatjes ter vergelijking. Uiteraard de blauwe besteld.
Beavis approved!
Bijenkorf heeft me over de streef getrokken met 30% korting op list
Een COSC gecertificeerd stalen horloge met geintegreerde band
De FC Highlife trok me al eerder maar ik vond de “wereldbol” op de wijzerplaat niet mooi
Deze limited is simpeler met de eenvoudige zilver/champagne sunburst
Wordt ook nog een donkerbruine rubber band meegeleverd