Fraai zo met dit bandje! Ik ben zelf helemaal overgestapt op 2-piece nylon straps ipv nato’s.
Ik ook
Hij is erg fraai!
Thanks David!
Tof detail, die goud omlijnde cijfers! Dit is een limited van Nomos zelf toch?
Gefeliciteerd in ieder geval!
Thanks! De limited gemaakt voor (en met input van) NomosWatch Club idd. De kleurstelling is gebaseerd op Bauhaus ontwerpster / kunstenares Anni Albert, met idd groen met gouden indices en een grijze subdial met rode wijzer. En doorzichtige caseback en in house (geblauwde) escapement!
Interessante keuze… zeker als je niet direct verliefd was. Ben benieuwd of ze irl mee of tegenvallen.
WOW prachtig
Morgen binnenkomend: Zenith el primero rainbow flyback zwarte dial en bezel. Ik kon de
verleiding niet weerstaan. Ik had mijzelf voorgenomen: 1 pols dus 1 horloge. Nu worden het er toch 2 (inkoppertje: ik heb 2 polsen)
Foto?
Vet.
Die montblanc heb ik ook naar zitten kijken. Zo met die “korrelige” zilveren plaat vind ik hem erg vet. Op de foto’s waar hij een wittere plaat heeft vond ik hem niet zo.
Ben erg benieuwd naar je bevindingen.
Morgen: moet nog binnenkomen
Minerva uurwerk?
Nee helaas, zo mooi is het leven niet. Montblanc’s versie van een Peseux 7001. Zit ook in mijn Holthinrichs.
Mooi die Montblanc, een klassiek gouden horloge voor een relatief toegankelijke prijs
Fantastisch