Daarnaast een Bergeon Springbar tool en Pin verwijderaar nadat ik via de zoekfunctie op het forum uitkwam bij @vierport. Heel benieuwd naar de kwaliteit tov de spullen die ik hier nu heb liggen.
Ja. Het is al mijn 2de watchpouch van Wesley en de afwerking is heel keurig! Misschien volgende keer voor een watchroll gaan, alhoewel ik meestal maar hoogstens 2 horloges meeneem als ik er enkele dagen op uit trek.
Ze zit in haar eerste van 3 Jaar. Ik laat ze rustig haar weg zoeken, en laat haar zo nu en dan eens iets van Molequin en anderen zien. Ze moet het natuurlijk zelf willen. Haar hobby is haar paard, en aangezien ze in het paardrijden ook niet vies zijn van een lapje leer…
Als ik DHL mag geloven… Keuze was gevallen tussen deze en de Baume Mercier Baumatic in het wit. Maar dit is 'm geworden. Heel benieuwd naar mijn eerste Frederique Constant!
Gister even langs de dichtstbijzijnde AD van Tissot geweest op weg naar de studie. Na vele tips hier op het forum voor een mooi horloge met blauwe dial deze direct laten bestellen.
Wist ik niet. Ik ervaar het zelf niet als dik (in vergelijking met leder of canvas bv). Wellicht omdat het een dubbele laag is die op elkaar gestikt is? Bij Nomos op de site zie ik de stiksels over de hele band inderdaad niet terug en dus enkellaags?