Het Grote incoming topic Deel VIII

Toppertje hoor Siedo :v:

1 like

Omdat het wachten op een Omega Silver Snoopy Award 50th anniversary Speedmaster wel ff op zich laat wachten heb ik uit frustratie deze Silver Snoopy gekocht :grin:

28 likes

Incoming seikosha rond 1950-53? Japan import. spannend hoeveel de import heffing gaat worden.
Altijd weer een verassing

6 likes

Reken maar op 25% boven op de aanschaf prijs.

tja een keer iets gekocht van 100€ inc verzending , 0€ importheffing, 2e keer 400€inc verzending , 95€ importheffing. dus nu 85€ inc verzending… wie weet.

Nog maar weer eens een zakhorloge incoming. Zilveren Tissot hunter uit omstreeks 1906 :innocent:
Helaas ontbreekt er wel een wijzer. En het glaasje, maar die zijn wel te vinden :sunglasses:

6 likes

Na een periode van vele maanden HF links laten liggen, heb ik mijn account eergisteren weer eens gebruikt. Uiteraard meteen iets moeten bestellen, gelukkig beschik ik over een beetje zelfbeheersing en blijft het bescheiden. Een nieuwe nato voor mijn Junghans 1972 chronoscope. Wanneer komt HF op lijst I? Want die CW Sealander in 36mm is wel erg leuk maar niet zo leuk als een Tudor BB 36mm…

Hoppa, de Silver Snoopy is binnen :grinning_face_with_smiling_eyes:
Leuk automaatje voor het geld

24 likes

Hey wat vet! Die heb ik vorig jaar nog eens bijna gekocht. Cool ding!

1 like

Leuke vangst! Dit zijn echt hele prima grab-n-go’s of beaters :ok_hand:

Stiekem toch een beetje spijt dat ik de gmt weer heb laten gaan…

Ik weet nog wel dat ik de rubberen band niks vond. Aangezien die van jou op staal is ben ik wel heel benieuwd naar jouw ervaring. :slight_smile:

5 likes

Dubbele post? Van harte met de NA. :+1:

1 like

Oeps zag het net :see_no_evil:

1 like

Heb de knoop doorgehakt en ben voor deze GMT gegaan. Ben erg benieuwd naar deze Seiko.

Komt vandaag binnen als het goed is.

38 likes

Erg gaaf horloge! Hiermee heeft Seiko wel weer een hit te pakken. :smiley:

Nu wachten tot ze met een Pepsi variant komen. :large_blue_circle: :red_circle:

2 likes

Leuk, deze Snoopy en met een bol glaasje zelfs! :+1:

1 like

Eerste ervaring met Catawiki en ik mag absoluut niet klagen! Vandaag deze hele mooie MontBlanc mogen ontvangen:

En om on topic te blijven, deze als het goed is morgen om… de andere pols?

Plaatje van het internet

Zin in! :partying_face:

50 likes

Wow, gaaf horloge!!

Beetje laat 🤷,maar net binnen :smiling_face_with_three_hearts:

18 likes

Oké dat hebben we al geregeld :rofl:
Ik mag binnenkort mezelf een lid van “de club van Ko” noemen!! Alvast bedankt @Ko-Banden!

6 likes

1 G-Shock eruit en 1 G-Shock erin

11 likes