Onderweg Sinn 556 Aquamarine ……nogmaals dank @Veblen
Mooi hoor, en geslaagde kleur!
Ik ben niet de enige hier, @Jeranimo is me al voorgegaan maar zoveel zin in deze :
En nog een buitenkansje dankzij het miskopen 2022-topic want ik neem deze over van @JuKo. Missie Toolwatch dubbel geslaagd!
Benieuwd hoe de Maen bevalt, ik kijk er ook naar🫣
Ze hadden de zilveren en de zwarte op stock en de blauwe 41mm. Niet de blauwe 36mm die ik wou. Ze bellen me als hij binnen is, dus soort van incoming
Ook wel geschrokken van hoe de bb36 met inhouse movement verschilt van deze smiley. Verfijndere kast, kleinere kroon, en uiteraard een compleet andere bracelet. Op plaatjes valt dat niet te zien.
Geen Longines geworden ?
Deze is trouwens ook heel lekker !
Nope. Ze hadden enkel de 40mm. Die was te groot voor me. Op zich wel echt een mooi horloge hoor.
Lekker Vincent! Gefeliciteerd!
Nu is het ff klaar he
Echt wel Gerwin. Deze had er slechts in maart van volgend jaar moeten komen. Heb de verkoper nog laten weten dat het geen haast heeft, maar had hem even goed al willen meenemen natuurlijk .
Snap ik, echt wel een topper!
Wat een plaatje de blauwe versie.
Vertel me waarom deze niet incoming zou moeten zijn. Prima specs, inhouse movement en mogelijk ook in no-date verkrijgbaar.
Dit is een prototype en wordt pas in oktober 2023 geleverd. Ik weet dat het een 13 in een dozijn skindiver is qua looks maar komop: 1,5k. Must resist.
Degene met Inhouse zijn alleen de bicolors volgens mij. Ik denk dat het een kwestie van tijd is voor ze de zwarte en blauwe ook met dat uurwerk uit gaan brengen hoor.
Gefeliciteerd
Heel erg mooi, ik kijk uit naar de foto’s!
Omdat je deze look vintage op kan snorren voor een 3-500 euro
En als het dan nieuw moet zijn; deze zeer gelijkaardige Wolbrook kost 399.
Touche