Wat een raar ding.
Wat je zegt ben je zelf. Maar wel eens. Ik denk steeds dat ik een beater nodig heb. Casioak, SKX, moonswatch, alles al geprobeerd en nooit meer dan 10 gedragen. Met pijn en moeite. Dat zal ook het lot van dit gekke ding zijn gok ik.
Prachtig!
Zonde van het mooie horloge…
Leuk! Welke referentie is dit?
Dit vraagt om een collectie update
CASIO WATCH G-SHOCK MANGA THEME ANALOG-DIGITAL 2100 SERIES GA-2100MNG MADE IN JAPAN JDM.
Sorry voor het schreeuwen. Knippen plakken.
Jeez Koen, heb je slecht geslapen ofzo?
Heerlijk horloge. Deze is veel leuker dan al die andere meuk!
Niet geslapen, lijkt het
Deze Manga G-Shock lijkt (nog) niet te bestellen dan wel pre-orderen? Of toch wel @Stephannl ?
Hier wel toch?
Bonte avond gister. Niet mijn idee, maar goed. Geen dank verder.
Dat wel natuurlijk.
Dank je wel Koen
Yep het is een pre-order (maar bij gebrek pre-incoming topic toch maar hier gepost ): released on May 17, 2024.
Onduidelijk of er ook Europese versie komt (wel zouden modelnummers gezien zijn die daar op wijzen). Maar ja, met deze uitgave past een JDM versie.
Gisteren was ik voor werk in Amsterdam. Tussen twee afspraken door wat tijd dus even langs wat horlogezaken gelopen. Deze Grand Seiko gepast bij de Seiko boutique, viel me positief op tussen al het andere Grand Seiko geweld dat er lag. Nog even een nachtje over geslapen en toch nog eens even op internet gekeken. Zag ergens een goede deal en voor ik het wist, drukte ik ‘per ongeluk’ op de bestelknop.
Mijn tweede Grand Seiko incoming dus!
Dan toch! Heerlijk, een zwarte Iwate
Genieten maar!