Pols maat zei ik he .
Ik heb een afspraak bij de iwc boutique, dus ze zullen vast wel een oplossing hebben.
Stond ik ook, in de P.C. waar twee medewerkers naarstig aan het heen-en-weren waren en met schakels en halve schakels aan zaten te kloten. Uiteindelijk zeiden zij zelf: âdit is het en anders houdt het opâ. En zo geschiedde. Enfin ik ben benieuwd, zie de fotoâs hier wel verschijnen.
Aangekomen en na een schoonheidsslaapje eindelijk (weer) thuis.
De UG FS MkIII. Overduidelijk hetzelfde DNA als de MkI en II en toch echt anders. Lovinâ it!
Mooi, veel tag heur vibes hier.
Welke diameter?
Nice! Mooi van âeenvoudâ.
Mooi horloge zeg. Proficiat en heel veel draagplezier
De mooiste, 38 mm met acryl.
Veel plezier ermee, hopelijk ook met zichtbodem.
De ST19 stond ook lang op mijn lijst. Met de komst van de speedy eraf gehaald.
Ja, ze hebben bijna allemaal een zichtbodem, hoewel ik eerlijk gezegd niet verwacht veel te gaan kijken naar die gestampte wannabe côtes de Genève. Maar goed, dat hoeft ook niet, natuurlijk. Ik ben vooral benieuwd of ik de afgehakte en nep-geblauwde wijzers kan verdragen. Dat kan wel een dingetje worden. Ik kan gelukkig altijd nog uitwijken naar de HKED-versie als het me te gortig is.
Dankjewel!
Cool! Setje compleet zo?
Mooi! Veel plezier ermee
Heel gaaf! Ben heel benieuwd hoe die bevalt als je hem hebt.
De versie met lichte wijzerplaat staat bovenaan mijn (wensen)lijstje
Zouden die echt gestampt zijn? Ik zag het ooit bij een collega, en vond dat best OK
Kende ik nog niet
Nee, serieus, ik wou een handgewonden mooie chrono, en de ST19 is dan een echte kandidaat. Zenith Cal410 stond ook in de lijst. Is uiteindelijk de 1861 geworden. Ze geven alle 3 mooi zicht op de radartjes. Breitling B09 of Sellita SW510 doen dat dus niet.
Als ze gefreesd zijn, dan met een lepel, maar met het blote oog zal het allicht meevallen!
Geneva stripes were originally a by-product of machining the surface flat with a fly-cutter, then not polishing the tooling marks off; in reality, just being cheap and skipping a step in finishing. Later, the fly-cutter was replaced by a polishing wheel and the striped finish became a purely decorative finished.
The Chinese Geneva stripes are rather course and are made with a fly-cutter, not with a polishing wheel. I find that the âGeneva stripesâ actually detract from the apearance of the movement. Other than that, mine seems to work very well, the switching is very crisp, and it keeps fairly good time.
Ze zouden echter zijn dan op een Patek
De urban myth is dat die ST19 gemaakt wordt/werd op oude Zwitserse machines.
Die zullen intussen wel versleten zijn, maar het sluit niet uit dat het procĂŠdĂŠ nog klopt
Joh! Weer wat geleerd. Dat ding wordt alleen maar leuker.