Het Grote incoming topic Deel X

Ga je geen spijt van krijgen, is een heerlijk horloge.

1 like

Nadat ik afgelopen dagen in Lugano (Zwitserland) al het moois en duur in de etalages zag liggen. (Patek, Rolex, Omega etc etc) en ik mij bijna had laten overhalen door een gehaaide verkoopster voor een JDM military swiss watch. Kwam ik er achter dat ik gewoonweg van simpele stevige militaire horloge houdt.

( komende week gaan een aantal van mijn horloges naar het blauwe gedeelte )

Dus vandaag vanuit Italië op de CWC bestelknop gedrukt voor de G10 :hugs:

21 likes

Goeie keuze. De mijne blijft een van mijn favorieten, maakt niet uit wat er naast in de collectie zit. Plaatje voor de sfeer van de G10 in Italië

40 likes

Mooie foto’s! :blush:
Gewoon een “alleskunnertje” dus! :slightly_smiling_face:

2 likes

Bwah, dat nu ook weer niet :upside_down_face:. Ik ga deze avond naar het huwelijk van een neef. Niet echt iets om de G10 om te gespen. Maar op vakantie echt een toppertje voor wat wij zoal plannen te doen.

5 likes

Dat snap ik! :wink:
Veel plezier vanavond iig!

1 like

Gevonden, volgende week proberen.

36 likes

Zaterdag gearriveerd! Maar door nachtdienst en vandaag druk met gezin nog geen tijd gehad voor meer dan alleen even uitpakken en inspecteren. De standaard leren band (niks mis mee! Vind hem mooi en heerlijk soepel) wel even omgewisseld voor de zwart leren Bulang & Sons die al lag te wachten en dat stelt niet teleur! Laat de herst maar komen. :slight_smile:
Snel meer foto’s en misschien een NA topic…

40 likes

Net binnen :ok_hand:

82 likes

Mooi man! Heeft @Fate_Amenable_To_Change deze niet ook incoming?

Ben benieuwd hoe hij bevalt. Op de plaatjes in ieder geval prachtig :heart_eyes:

2 likes

Waaauw! Die is top. Geniet ervan!

2 likes

Mooi! NA topic zie ik met belangstelling tegemoet, wel graag iets korter dan die van @Fate_Amenable_To_Change

5 likes

:fire::fire::fire: prachtig man, genieten :star_struck: leuk dat we deze uitvoering genoeg gaan zien op het forum.

1 like

Heel tof :ok_hand:. Gefeliciteerd

1 like

Oh, die is een NA topic waard! En een boel macro foto’s.

1 like

Hee! Binnen! Cool. Ik heb net Kurono aangeschreven dat ik terug ben van vakantie, dus ze zullen wel dingen gaan sturen binnenkort.

Oh jazeker wel.

7 likes

Proficiat :ok_hand:

1 like

Prachtig :ok_hand: Gefeliciteerd :clinking_glasses:

1 like

Heerlijk! Even mooi als op de foto’s?

Tijd dat die van mij ook binnen is…:crossed_fingers:

Mijn eigen horloge terug gekocht:smiley:

41 likes